Історія бренду: Amouage
...склавши гідну конкуренцію, а подекуди і потіснивши такі бренди, як Montale, Boadicea, Creed, Maison Francis Kurkdjian, Dorin і Diptyque.
Дивіться також: Країна з ароматом ладану. Оман
Утім, на те, щоб завоювати серця поціновувачів парфумів усього світу, в Amouage було не так вже й багато часу – всього кількадесят років. Це капля у порівнянні з Creed, що бере свій початок в 1760-х, і тим паче з Dorin, від котрого вже у XVIII столітті божеволіли фаворитки Марії Антуанетти. Точкою відліку для парфумерного дому Amouage став 1983 рік, коли завдяки амбіціям принца Оману Саїда Хамада бін Хамуда аль бу Саїда стародавні аравійські традиції створення парфумів пережили своєрідне друге народження.Фото 4.bp.blоgspot.co
Однак на становлення цього бренду вплинула не лише блакитна кров Оману, але й талант і наполегливість запрошеного принцом французького парфумера Гая Роберта, автора таких шедеврів, як Hermes Caleche, Gucci No. 1 і Dior Dioressence. Саме він першим вплів ноти арабської кам’яної троянди й оманського ладану в структуру традиційного квіткового шипру, створивши таким чином два перших бестселери – квітково-альдегідний аромат Amouage Gold Woman і деревно-мускусний Amouage Gold Man. Отриманий аромат вирізнявся настільки рідкісною глибиною, насиченістю й елегантністю розкриття, що його й донині вважають нестаріючою класикою бренду й істинним шедевром селективної парфумерії. Органічне сплетіння мускусу, конвалії, ладану і троянди разом із кількома нерозголошеними елементами навіки увібрались у сторінки хронік парфумерного мистецтва. Сам Роберт до самої своєї смерті вважав створення Amouage Gold піком, вінцем своєї творчості, про що він не раз згадував у своїй книзі Les Sens du Parfum.
У чому ж полягав секрет такого стрімкого і досі не згасаючого успіху Amouage? Над його розгадкою безрезультатно міркують і сперечаються як представники парфумерної індустрії і маркетологи, так і пересічні шанувальники ароматів. Утім, це якраз той випадок, коли першопричина не так суттєва, адже насправді куди важливіше милуватися діамантом, ніж розбиратися в хімічних тонкощах його утворення у природі.Фото uploаd.wikimedia.org
Проте, що стосується Amouage, то цей бренд не міг виникнути ніде, крім як в Омані – історичному центрі торгівлі ладаном і миррою. Підтверджує це не лише суха статистика цифр, але й сама міфологія, варто лиш пригадати біблійну притчу про дари волхвів. Зокрема, для створення ароматів майстри-парфумери Amouage використовують за традицією особливий сорт срібного ладану й оманську скелясту троянду. Їх можна знайти винятково на півдні країни в гірській місцевості Дофара, що вирізняється мусонами і, як наслідок, високою вологістю і пишною рослинністю. Рідкісну ароматичну смолу і троянди збирають вручну і потім бережно транспортують у столицю.
Дивіться також: Рожевий настрій
Згідно з переказами, раніше у віддалених провінціях Риму і Месопотамії цей сорт ладану цінували відносно золота у пропорції один до одного, так що інгредієнти для своїх ароматів в Омані вибрали справді коштовні.
Утім, назвати Amouage цілком арабським парфумом було б не зовсім правильно, особливо з точки зору орієнтованості дому на європейський ринок. Саме це соковите взаємопроникнення двох колоритних культур і дало нам досконалий у всіх відношеннях продукт. Парфумери Amouage не боялися експериментувати, запрошувати до себе кращих із кращих, незважаючи на їхню національність, а також змішувати те, що раніше здавалося просто несумісним. У результаті на світ з’явилися зухвалі, заворожливі і пряні аромати, де вперше зазвучали водночас такі тандеми, як цикламен і кедр, шафран і сосна, мирра й ірис.Фото parfumoff.ru
Загалом кількість поєднань дому перевищує сотню позицій, і це, звісно ж, не тільки ладан, мирра і скеляста троянда, що стали канонічними для бренду, але й амбра, неролієва олія, сандал, пачулі, лайм, жасмин, ілан-іланг, коріандр, циветта, мускус, тубероза і багато інших складників. Цей список постійно розширюється, однак на тлі змін непорушним лишається підхід Amouage до якості. Усі аромати виготовляються майстрами винятково ручним способом із відбірних натуральних компонентів, а потім зберігаються в особливих «тепличних» для них умовах. Саме це дає змогу парфумам дому тішити своїх власниць не тільки хитросплетеннями власних композицій, але й своєю стійкістю, глибиною і фірмовою олійною текстурою.
Примітно, що кришталеві флакони для Amouage розробляє британська ювелірна компанія Aspreys. Покриттям для них слугує 18-каратне золото, а їхня форма залежить від гендерної спрямованості. Силует жіночого флакона нагадує мечеть Ruwi в Омані, а кришку чоловічої баночки виконано у формі рукоятки традиційного для Султанату меча Omani Khanjar
Також варто відзначити, що Amouage – це єдиний східний парфумерний дім, котрий можна знайти у знаменитому центрі Harrods в Лондоні. Шанувальниками марки також є такі особистості, як Пірс Броснан і Кейт Мосс. Резюмуючи, можна сказати, що любителі селектива на всіх континентах можуть бути спокійними, роблячи вибір на користь цієї марки. Адже свого часу камерність, філософічність і замкненість Сходу змогли знайти спільну мову з прагматизмом, пасіонарністю й авантюризмом Європи, давши світові запахів те, що він так давно чекав і заслуговував. Amouage.
Головне фото 4.bp.blоgspot.co