RU  UK  EN
Статьи  >  Насолодись  >  Історія бренду: Amouage

Історія бренду: Amouage

Якби кожна історична подія мала свій власний неповторний запах, то ця, імовірно, запам’яталась усім неповторною сумішшю ладану, сандалу, мускусу, амбри і мирри. Ідеться про історію появи на світ дому Amouage чи, як його ще часто називають, «скарбу Оману». Вироби цього бренду міцно й ґрунтовно поселились на туалетних столиках всіх шанувальниць парфумерії...

...склавши гідну конкуренцію, а подекуди і потіснивши такі бренди, як Montale, Boadicea, Creed, Maison Francis Kurkdjian, Dorin і Diptyque.

Дивіться також: Країна з ароматом ладану. Оман

Утім, на те, щоб завоювати серця поціновувачів парфумів усього світу, в Amouage було не так вже й багато часу – всього кількадесят років. Це капля у порівнянні з Creed, що бере свій початок в 1760-х, і тим паче з Dorin, від котрого вже у XVIII столітті божеволіли фаворитки Марії Антуанетти. Точкою відліку для парфумерного дому Amouage став 1983 рік, коли завдяки амбіціям принца Оману Саїда Хамада бін Хамуда аль бу Саїда стародавні аравійські традиції створення парфумів пережили своєрідне друге народження.DSC_7856.jpgФото 4.bp.blоgspot.co

Однак на становлення цього бренду вплинула не лише блакитна кров Оману, але й талант і наполегливість запрошеного принцом французького парфумера Гая Роберта, автора таких шедеврів, як Hermes Caleche, Gucci No. 1 і Dior Dioressence. Саме він першим вплів ноти арабської кам’яної троянди й оманського ладану в структуру традиційного квіткового шипру, створивши таким чином два перших бестселери – квітково-альдегідний аромат Amouage Gold Woman і деревно-мускусний Amouage Gold Man. Отриманий аромат вирізнявся настільки рідкісною глибиною, насиченістю й елегантністю розкриття, що його й донині вважають нестаріючою класикою бренду й істинним шедевром селективної парфумерії. Органічне сплетіння мускусу, конвалії, ладану і троянди разом із кількома нерозголошеними елементами навіки увібрались у сторінки хронік парфумерного мистецтва. Сам Роберт до самої своєї смерті вважав створення Amouage Gold піком, вінцем своєї творчості, про що він не раз згадував у своїй книзі Les Sens du Parfum.

У чому ж полягав секрет такого стрімкого і досі не згасаючого успіху Amouage? Над його розгадкою безрезультатно міркують і сперечаються як представники парфумерної індустрії і маркетологи, так і пересічні шанувальники ароматів. Утім, це якраз той випадок, коли першопричина не так суттєва, адже насправді куди важливіше милуватися діамантом, ніж розбиратися в хімічних тонкощах його утворення у природі.Фото uploаd.wikimedia.org

Проте, що стосується Amouage, то цей бренд не міг виникнути ніде, крім як в Омані – історичному центрі торгівлі ладаном і миррою. Підтверджує це не лише суха статистика цифр, але й сама міфологія, варто лиш пригадати біблійну притчу про дари волхвів. Зокрема, для створення ароматів майстри-парфумери Amouage використовують за традицією особливий сорт срібного ладану й оманську скелясту троянду. Їх можна знайти винятково на півдні країни в гірській місцевості Дофара, що вирізняється мусонами і, як наслідок, високою вологістю і пишною рослинністю. Рідкісну ароматичну смолу і троянди збирають вручну і потім бережно транспортують у столицю.

Дивіться також: Рожевий настрій

Згідно з переказами, раніше у віддалених провінціях Риму і Месопотамії цей сорт ладану цінували відносно золота у пропорції один до одного, так що інгредієнти для своїх ароматів в Омані вибрали справді коштовні.

Утім, назвати Amouage цілком арабським парфумом було б не зовсім правильно, особливо з точки зору орієнтованості дому на європейський ринок. Саме це соковите взаємопроникнення двох колоритних культур і дало нам досконалий у всіх відношеннях продукт. Парфумери Amouage не боялися експериментувати, запрошувати до себе кращих із кращих, незважаючи на їхню національність, а також змішувати те, що раніше здавалося просто несумісним. У результаті на світ з’явилися зухвалі, заворожливі і пряні аромати, де вперше зазвучали водночас такі тандеми, як цикламен і кедр, шафран і сосна, мирра й ірис.1.jpgФото parfumoff.ru

Загалом кількість поєднань дому перевищує сотню позицій, і це, звісно ж, не тільки ладан, мирра і скеляста троянда, що стали канонічними для бренду, але й амбра, неролієва олія, сандал, пачулі, лайм, жасмин, ілан-іланг, коріандр, циветта, мускус, тубероза і багато інших складників. Цей список постійно розширюється, однак на тлі змін непорушним лишається підхід Amouage до якості. Усі аромати виготовляються майстрами винятково ручним способом із відбірних натуральних компонентів, а потім зберігаються в особливих «тепличних» для них умовах. Саме це дає змогу парфумам дому тішити своїх власниць не тільки хитросплетеннями власних композицій, але й своєю стійкістю, глибиною і фірмовою олійною текстурою.

Примітно, що кришталеві флакони для Amouage розробляє британська ювелірна компанія Aspreys. Покриттям для них слугує 18-каратне золото, а їхня форма залежить від гендерної спрямованості. Силует жіночого флакона нагадує мечеть Ruwi в Омані, а кришку чоловічої баночки виконано у формі рукоятки традиційного для Султанату меча Omani Khanjar

Також варто відзначити, що Amouage – це єдиний східний парфумерний дім, котрий можна знайти у знаменитому центрі Harrods в Лондоні. Шанувальниками марки також є такі особистості, як Пірс Броснан і Кейт Мосс. Резюмуючи, можна сказати, що любителі селектива на всіх континентах можуть бути спокійними, роблячи вибір на користь цієї марки. Адже свого часу камерність, філософічність і замкненість Сходу змогли знайти спільну мову з прагматизмом, пасіонарністю й авантюризмом Європи, давши світові запахів те, що він так давно чекав і заслуговував. Amouage.

Головне фото 4.bp.blоgspot.co

Вам это будет интересно:
Перфекціонізм – справа ювелірна
Сумні очі старого за вікном уважно стежили за революційною пожежею, яка охопила Петроград. Вогонь поширився на справу всього його життя – гордовита чотириповерхова будівля задихалася від крикливих комісарів і матросів, присутність яких здавалась грубим жартом після попередніх відвідувачів.
Історія бренду: Швейцарський ніж
Напевно, у світі не знайти чоловіка, в котрого не було б швейцарського ножа чи його подоби. І нехай ідея кишенькового ножа з’явилася зовсім не у Швейцарії, світову славу він здобув саме завдяки швейцарцеві Карлу Ельзенеру, і тепер нерозривно асоціюється з його батьківщиною і бездоганною швейцарською якістю.
Історія бренду: Жан Пату
Йому вдалося вловити зухвалий дух початку двадцятого століття і передати ідеали епохи в модних новаціях. Радість, швидкість і легкість – якщо емоції допомагають продавати, то враження, пов'язані з брендом Жана Пату, будуть саме такими.
Історія бренду: Veuve Clicquot
Сучасні гурмани напевно погребували б пити шампанське початку XIX століття: елегантну золотисто-солом'яну сорочку вина приховувала каламутна пелена дріжджів, які вносять до купажу для отримання вуглекислого газу, а чудову гру фруктових і ванільних півтонів заглушали грубі сторонні присмаки. Такий продукт не міг задовольнити витончених смаків публіки і, як наслідок...
Історія бренду: Балет Сухішвілі: підкорені вершини маленької грузинської мрії
Колись безмежно відданий танцю Іліко заповів своїм нащадкам з робити все, щоб ім’я його роду не зійшло з афіш ніколи. Через 70 років мільйони людей у сотнях країн розкуповують квитки, де, хоч і різними мовами, але легко читається прізвище Сухішвілі.
Історія бренду: Мазераті
Автомобілі марки Мазераті – це не просто швидкість і надійність, це ще й неймовірне почуття стилю, котрим не можуть похвалитися багато інших відомих брендів, адже саме італійці розуміються не лише на технологіях, а й на дизайні. Коли і як вони почали створювати ці шедеври на колесах, з якими труднощами й успіхами мали справу – читайте далі в OUTLOOK..
Історія бренду: Телеканал Discovery
Сьогодні OUTLOOK розповідає про черговий надихаючий приклад того, як мрія стає справою всього життя. Створення одного з найбільш успішних каналів за всю історію телебачення Discovery Channel, а слідом і величезної медіа-корпорації Discovery Communications – просто не може не мотивувати на власні великі справи.
Історія бренду: Вода «Боржомі»
Сьогодні ми пропонуємо вам вирушити з нами в курортну частину Грузії, в околиці красивого й затишного курортного містечка Боржомі, де вже кілька століть розливають одну з найпопулярніших і найкорисніших мінеральних вод у світі – легендарний «Боржомі».
Історія бренду: Revlon – революція кольору у світі краси
Найбільше його досягнення – створення кольорового стійкого лаку для нігтів. Але є на його рахунку й інші значущі творіння – лак для волосся, водостійка туш, рідкий тональний крем… Що б ми робили, якби не екзальтований і примхливий геній без освіти – Чарльз Ревсон ? Саме він придумав всі ці жіночі речі першої необхідності і створив легендарний Revlon.
Історія бренду: Baileys
Він є практично в кожному хорошому ресторані, кафе або домашньому барі. Серед безлічі різноманітних ємностей з не менш різноманітними видами алкоголю справжній цінитель одразу ж впізнає затемнену пляшку з етикеткою, на якій зображено зелений пейзаж і красується напис Baileys. Цей лікер, приготований на основі віскі та вершків, за свої унікальні смакові якості серед гурманів отримав назву «вершкового дива».
Історія бренду: Chupa Chups
З першого погляду Chupa Chups викликає жвавий інтерес, а зовнішній вигляд яскравої обгортки вабить і ніби запрошує: відкрий мене і якнайскоріше з’їж. Сьогодні розкажемо вам історію успіху цієї солодкої компанії і про те, як народилася ідея створити всесвітньовідому цукерку. Але про все по порядку.
Країна з ароматом ладану. Оман
Ця країна відкрилася для туристів лише наприкінці вісімдесятих років, хоча у минулому її портові міста вважали вікном у новий світ. Тепер вона відома як виробник найдорожчих парфумів, світовий постачальник ладану, зберігач мідних рудників, що давали метал для стародавніх цивілізацій!
Історія бренду: McDonald’s
У чому полягав секрет першої картоплі фрі, де гамбургер коштував 15 центів і чому єдиниц в 60-х фаст-фуд не почав би свій рух без... продавця міксерів? Брати Моріс і Ричард (Мак і Дік) Макдональди, як і ми, не знали відповідей на всі ці запитання, переїхавши з Нової Англії до Каліфорнії в 1927 році. Але за спиною багатозначно потирала долоні Велика депресія, готова звести нанівець усі їхні сподівання. І далі...
Історія бренду: «Louis Vuitton» – чемоданний прорив
Найбільш пізнаваний бренд у світі й один із найстаріших у Франції «Louis Vuitton» – це символ розкоші, елітарності й аристократизму. Усе розпочалося з якісних валіз, далі – різні види сумок, а тепер бренд виробляє все – і жіночий одяг, і чоловічий, і дитячий, і взуття, і прикраси. Причому «Louis Vuitton» нині діє не тільки в люксовому сегменті, а й розширює свій вплив і на prеt-а-porter.
Історія бренду: Cirque du Soleil
Феєричний шоу-проект Cirque du Soleil здійснив переворот у цирковому мистецтві, нагадавши світові, що цирк може не тільки розважати, але й творити нову реальність. Божевільні експерименти над людським тілом скасовують владу земного тяжіння, а містерія звука і світла заманює глядача у присмерковий лабіринт філософських драм, надаючи змогу пробиратися до сонця разом з героями постановок.
Історія бренду: Davidoff
Він заробив свої перші песо, танцюючи танго і чарльстон. Трудився зварювальником у Буенос-Айресі та не гребував будь-якою працею, щоб зібрати свій стартовий капітал. Фанатичний трудоголік, який увесь час намагався виглядати снобом. Усміхнений з клієнтами та неймовірно вимогливий до колег. Читайте в OUTLOOK у день народження Зіно Давидоффа про те, як обдарований скрипаль з українським корінням домігся для свого бренду без перебільшень королівських аудієнцій.
Історія бренду: Estee Lauder
Історія її бізнес-імперії почалася на маленькій домашній кухні. Для журналістів, щоправда, було вигадано іншу розповідь: з аристократичним минулим і світськими втіхами, однак до істини вони докопалися тільки 1985 року. Тоді Estee Lauder уже була власницею хмарочоса на Мангеттені, лондонської квартири і блакитної лагуни на Палм-Біч.
Історія бренду: Coca-Cola
Своєю появою вона завдячує чорному рабству і «сухому закону». Спочатку її продавали в аптеці як засіб від нервів та імпотенції, а сьогодні 80% населення Землі п’ють цей напій. Світовий бренд «Кока-Кола» в нинішньому році відзначає 129-ліття свого існування.
Історія бренду: Cadillac - президенстське авто
Автомобіль, який сміливо можна назвати американською мрією – це «Кадилак». Його впізнають за чималими розмірами і шикарною зовнішністю. Саме цей бренд був першою зареєстрованою маркою авто у Штатах, і він же донині залишається найпрестижнішим у Новому Світі. Адже понад 80 років президенти США віддають перевагу саме «Кадилакам».
Більше ніж клуб – футбол по-каталонськи
Якщо розкадрувати історію футбольної «Барселони» на моменти, якими можна похвалитися, у неї будуть вагомі підстави зазнатися. OUTLOOK вирішив заглибитися в історію команди та обвести маркером імена «винуватців» її майже безпрецедентного успіху. Тільки за сезон 2008/2009 вона зібрала всі можливі значні клубні трофеї, а за її протистоянням з мадридським «Реалом» світ щоразу спостерігає з екзальтованим тремтінням.
Закрыть
Outlook facebook page