БагатоМЕТРОва краса
Споглядати треба уважно, ану ж серед наших фаворитів виявляться й точки вашого щоденного маршруту, яких замилене око не помічає у щоденній круговерті. Пропонуємо уявити собі, ніби ми, нікуди не поспішаючи, будемо їхати за неймовірним маршрутом, який зв'язує континенти, і виходити з вагона милуватися тільки на зупинках най-най. Згода? Тоді заходимо в метро в німецькому Франкфурті.
І не переймайтеся, що не знайдете станції «Бокенгеймер Варте» – її видно здалеку. Такий оригінальний вхід придумав архітектор Збігнєв Пітер Піннінскі, якого надихнула робота художника-сюрреаліста Рене Магрітта. Така конструкція якнайкраще передає саму суть підземок – вони буквально «вгризлись» у життя великих міст.Фото aisleseatplease.com
Фантазуємо далі: зайшовши в метрополітен у Німеччині, спускатися будемо в італійському Неаполі. «Толедо» вражає своїм концептом – у пасажирів виникає відчуття, ніби вони занурюються у воду або ж навпаки – спливають, піднімаючись на поверхню.Фото 04varvara.files.wordpress.com
З Апеннін миттєво доїжджаємо до Мюнхена і виходимо прогулятися дзеркальною «Мюнхнер Фрайхайт», яка створює ефект подвоєння. Рухаємось далі та зупиняємося в німецькій столиці – берлінська «Хайдельбергер Платц» одна з найпомпезніших у світі.Фото ubahn.photos
Звідти зовсім рукою подати до Праги. Станція «Староместска» нагадує або якусь неймовірну дизайнерську ванну кімнату, обкладену футуристичною плиткою, або ж банківське сховище зі скриньками. Побудовано її було ще 1970 року, проте вигляд має досить стильний.Фото bm.img.com.ua
Наступною зупинкою буде Варшава, де мільйони людей вибирають величний «Плац Вільсона», щоб дістатися в потрібне їм місце. Відкрито станцію наприкінці 2006 року.Фото inatsbloggin.blogspot.com
З Польщі ми переміщаємося в Україну і виходимо на київській станції «Золоті ворота». При її створенні використано мозаїку, стилізовану під ту, що була за часів Київської Русі. Туристи, які відвідали «матір городів руських», кажуть, на «Золотих» здається, ти не в метро, а в храмі.Фото boredpanda.com
Наступний пункт – неймовірна підземка Стокгольма. Над її оформленням працювало понад 140 художників, тому й не дивно, що там частенько влаштовують виставки сучасного мистецтва. Вражає дизайн – нібито потяги рухаються в земній породі. Особливо виділяються станції «Стадіон», «Т-Централен» і «Сольна центр».Фото andystravelblog.boardingarea.com
Завершуємо нашу подорож у Південно-Східній Азії, де в метро практично не знайдеш монументальних споруд минулого століття, зате сучасні технології там використовують повсюдно. Візьмімо, приміром, тайванський «Formosa Boulevard». Прогулявшись цим світловим техноцентром, настрій обов'язково підніметься.Фото trover.com
Ну а зовсім поліпшиться після Шанхайського метрополітену. Ретельно оглянувши стерильну і мінімалістську станцію «Лун'ян Лу», ми сядемо в потяг і вирушимо під чарівну музику через барвистий тунель під річкою Пу назустріч яскравим фантазіям!
Головне фото trover.com