RU  UK  EN
Статьи  >  Насолодись  >  Історія бренду: «Louis Vuitton» – чемоданний прорив

Історія бренду: «Louis Vuitton» – чемоданний прорив

Найбільш пізнаваний бренд у світі й один із найстаріших у Франції «Louis Vuitton» – це символ розкоші, елітарності й аристократизму. Усе розпочалося з якісних валіз, далі – різні види сумок, а тепер бренд виробляє все – і жіночий одяг, і чоловічий, і дитячий, і взуття, і прикраси. Причому «Louis Vuitton» нині діє не тільки в люксовому сегменті, а й розширює свій вплив і на prеt-а-porter.

«LouisVuitton», як і всі бренди, ґрунтується на таланті, спритності, наполегливості, енергії і неймовірному ентузіазмі її засновника. Юний Луї настільки прагнув власноручно створювати дорожні валізи і горів ідеями щодо поліпшення вже існуючих традицій у цій справі, що вже в 14 років самостійно вирушив для цього у Париж. Невідомо, наскільки це правда, але легенда бренда свідчить, що підприємливий юнак навіть дійшов із своєї провінції до Парижа пішки.

Фото cdn.cnn.com

Луї Вюїттон народився у містечку Юра на сході Франції у сім’ї тесляра 1821 року. Оскільки сім’я була небагата, Луї вже з дитинства підробляв із батьком. Дивно: цій дитині столярна робота здавалася дуже захопливою. Він не намагався заснувати всесвітньовідомий бренд чи розбагатіти – він просто хотів удосконалюватися у своїй майстерності. І дорожня тематика цікавила його куди більше, ніж замовлення батька.

Справа в тому, що в ті часи залізниці в Європі тільки почали з’являтися. Усе, пов’язане з ними, стало для прогресивних людей гостро актуальним. А подорожі перетворилися на справжній модний вихід у світ. От тільки валізи аристократам доводилося носити із собою незручні і некрасиві. Так що Луї перейнявся метою переїхати у Париж і створювати їм антиподи. До того ж чемоданний пошив став найпрестижнішим і прибутковим бізнесом у Франції.

Фото archinect.imgix.net

Так от пішки добиратися до Парижа юному Вюїттону довелося тому, що його батьки просто не могли виділити йому грошей навіть на дорогу. Але все можливо, якщо сильно захотіти. І самовідданий підліток подолав 400 кілометрів! У дорозі він просто брався за будь-яку роботу, щоб прогодуватися і знайти місце для нічлігу. Уже у Парижі Луї отримав ту роботу, на яку розраховував – став одним із помічників у майстра, котрий славився шиттям дорожніх сумок.Три роки він копітко опановував цю майстерність. Спочатку став старшим помічником у майстра, потім став отримувати особисті замовлення. І створив першу плоску валізу. Це був фурор! Її форма – справжній прорив. Усі попередні валізи були настільки незручні, що їх неможливо було навіть нормально упакувати у багажне відділення. Так що авторський витвір Вюїттона миттєво став популярним серед паризької еліти! І буквально відразу ж – річчю для обраних і ознакою тієї самої елітарності в руках свого власника. Та такою, що незабаром до молодого генія звернулася сама дружина Наполеона III– імператриця Євгенія. Це й дало Луї змогу стати справжнім дизайнером і відкрити свій фірмовий бутик уже 1854 року. Чудовий магазин «Louis Vuitton: Malletiera Paris» («валізи Парижа») був розташований на Єлисейських полях, вулиця Rue Neuvedes Capucines.

Фото covetedition.com

З кожним новим творінням Вюїттон поліпшував дизайн валізи і здійснював переворот у цій справі. Його новації були пов’язані і з матеріалом, і з поліпшенням застібок, і з естетикою стилю. Ось тільки перші з новацій, запроваджені цим неперевершеним творцем:

  • Плоска валіза. Отримала назву «Trianon» за назвою сірої водонепроникної тканини, котрою обшивався згори. Усі його попередники мали випуклу некрасиву кришку.
  • Боковая застібка на валізі.
  • Замок-тумблер, котрий перетворив валізи Louis Vuitton на «переносні сейфи». Причому кожний замок випускали вже з оригінальним номером і ключем. Вюїттон був настільки впевнений у своєму творінні, що в рекламі навіть кинув виклик знаменитому Гуддіні із закликом спробувати такий зламати.
  • Уже на перших етапах роботи Вюїттона спіткали підробки. Тоді він придумав використовувати для виробництва тільки винятковий вид тканини у бежево-червону смужку. Це було першою відмітною рисою бренда. Причому люди хотіли мати у своєму розпорядженні дорожні сумки саме від «Louis Vuitton» настільки, що готові були на все, аби отримати саме їх, а не якусь підробку навіть високого рівня якості виробу. «Louis Vuitton» – сімейна справа.

Чемоданна справа стала справжнім сімейним дітищем Вюїттонів. Усю майстерність Луї перейняв син Жорж, і після його смерті успішно очолив компанію. Завоювання світу від «Louis Vuitton» продовжилось.
Саме Жорж Вюїттон створив легендарний орнамент бренда, котрий став відмітною монограмою «Louis Vuitton» на всі часи. Цікаво, що фірмова монограма бренда «заснована» на архітектурній деталі Палацу дожів Венеції – ще один символ елітарності бренда, зрозумілий тільки обраним. Це допомогло суттєво знизити відсоток підробок і зробити їх зовсім не престижними. Для того, щоб завоювати для своєї торгової марки популярність у всьому світі, Жорж постійно переїжджав з однієї країни до іншої і дуже багато подорожував. Завдяки цьому магазини бренда відкрилися в таких світових центрах, як Нью-Йорк, Вашингтон, Бомбей, Буенос-Айрес та Александрія.

Фото nousculture.com

Початок XX століття для «Louis Vuitton» – це створення авторських дамських сумочок на замовлення перших зірок часу. Наприклад, на індивідуальне прохання чарівної Коко Шанель чи витонченої Одрі Хепберн. Ці дизайни практично миттєво ставали легендами.
Після смерті Жоржа управління компанією перейшло до рук його сина – Гастона-Луї. Він продовжив просування і запровадження новаторства від «Louis Vuitton». Онук засновника бренда, приміром, почав використовувати більш м’які види шкіри для виробництва. Здається, що це далеко не оригінально. Але «Louis Vuitton» за рецептом Гастона-Луї так обробляв шкіру, що вона з роками стала міняти відтінок. Тобто ви могли б купити шкіряну сумку світло-коричневого кольору, а з часом вона набувала розкішного янтарного або карамельного відтінку. Вельми цікаво! Тим більше, що для «LouisVuitton» це дуже виграшно. Справа в тому, що якість його виробів дає змогу носити сумку хоч усе життя. А за роки користування може приїстися навіть дуже шикарна річ. Зміна кольору – як придбання нової сумки. «LouisVuitton» трепетно дбав про своїх клієнтів. І це вирізняє його навіть на тлі інших легендарних брендів.

Фото luxe.supdepub.com

Сучасним проривом для «Louis Vuitton» стало призначення художнім керівником бренда Марка Джейкобса. Саме завдяки йому наприкінці 90-х компанія випустила жіночі і чоловічі колекції одягу prеt-а-porter. Тепер «Louis Vuitton» – не тільки різноманітні варіанти на тему сумок. Це все: спідниці, брючні костюми, пальта, пуловери, взуття, всілякі аксесуари і прикраси. Варто зазначити, що хоч Джейкобс і не належить до талановитого сімейства, фірмовий стиль «Louis Vuitton» витримував ідеально. Це заслуговує захоплення, адже потрібно мати особливу майстерність, щоб перейти від сумок не тільки до одягу, але й більш доступного цінового сегмента.

Головне фото parisianglance.files.wordpress.com


Вам это будет интересно:
Історія бренду: Швейцарський ніж
Напевно, у світі не знайти чоловіка, в котрого не було б швейцарського ножа чи його подоби. І нехай ідея кишенькового ножа з’явилася зовсім не у Швейцарії, світову славу він здобув саме завдяки швейцарцеві Карлу Ельзенеру, і тепер нерозривно асоціюється з його батьківщиною і бездоганною швейцарською якістю.
Історія бренду: Veuve Clicquot
Сучасні гурмани напевно погребували б пити шампанське початку XIX століття: елегантну золотисто-солом'яну сорочку вина приховувала каламутна пелена дріжджів, які вносять до купажу для отримання вуглекислого газу, а чудову гру фруктових і ванільних півтонів заглушали грубі сторонні присмаки. Такий продукт не міг задовольнити витончених смаків публіки і, як наслідок...
Перфекціонізм – справа ювелірна
Сумні очі старого за вікном уважно стежили за революційною пожежею, яка охопила Петроград. Вогонь поширився на справу всього його життя – гордовита чотириповерхова будівля задихалася від крикливих комісарів і матросів, присутність яких здавалась грубим жартом після попередніх відвідувачів.
Історія бренду: Балет Сухішвілі: підкорені вершини маленької грузинської мрії
Колись безмежно відданий танцю Іліко заповів своїм нащадкам з робити все, щоб ім’я його роду не зійшло з афіш ніколи. Через 70 років мільйони людей у сотнях країн розкуповують квитки, де, хоч і різними мовами, але легко читається прізвище Сухішвілі.
Історія бренду: Мазераті
Автомобілі марки Мазераті – це не просто швидкість і надійність, це ще й неймовірне почуття стилю, котрим не можуть похвалитися багато інших відомих брендів, адже саме італійці розуміються не лише на технологіях, а й на дизайні. Коли і як вони почали створювати ці шедеври на колесах, з якими труднощами й успіхами мали справу – читайте далі в OUTLOOK..
Історія бренду: Телеканал Discovery
Сьогодні OUTLOOK розповідає про черговий надихаючий приклад того, як мрія стає справою всього життя. Створення одного з найбільш успішних каналів за всю історію телебачення Discovery Channel, а слідом і величезної медіа-корпорації Discovery Communications – просто не може не мотивувати на власні великі справи.
Історія бренду: Вода «Боржомі»
Сьогодні ми пропонуємо вам вирушити з нами в курортну частину Грузії, в околиці красивого й затишного курортного містечка Боржомі, де вже кілька століть розливають одну з найпопулярніших і найкорисніших мінеральних вод у світі – легендарний «Боржомі».
Історія бренду: Revlon – революція кольору у світі краси
Найбільше його досягнення – створення кольорового стійкого лаку для нігтів. Але є на його рахунку й інші значущі творіння – лак для волосся, водостійка туш, рідкий тональний крем… Що б ми робили, якби не екзальтований і примхливий геній без освіти – Чарльз Ревсон ? Саме він придумав всі ці жіночі речі першої необхідності і створив легендарний Revlon.
Історія бренду: Baileys
Він є практично в кожному хорошому ресторані, кафе або домашньому барі. Серед безлічі різноманітних ємностей з не менш різноманітними видами алкоголю справжній цінитель одразу ж впізнає затемнену пляшку з етикеткою, на якій зображено зелений пейзаж і красується напис Baileys. Цей лікер, приготований на основі віскі та вершків, за свої унікальні смакові якості серед гурманів отримав назву «вершкового дива».
Історія бренду: Amouage
Якби кожна історична подія мала свій власний неповторний запах, то ця, імовірно, запам’яталась усім неповторною сумішшю ладану, сандалу, мускусу, амбри і мирри. Ідеться про історію появи на світ дому Amouage чи, як його ще часто називають, «скарбу Оману». Вироби цього бренду міцно й ґрунтовно поселились на туалетних столиках всіх шанувальниць парфумерії...
Історія бренду: Chupa Chups
З першого погляду Chupa Chups викликає жвавий інтерес, а зовнішній вигляд яскравої обгортки вабить і ніби запрошує: відкрий мене і якнайскоріше з’їж. Сьогодні розкажемо вам історію успіху цієї солодкої компанії і про те, як народилася ідея створити всесвітньовідому цукерку. Але про все по порядку.
Історія бренду: McDonald’s
У чому полягав секрет першої картоплі фрі, де гамбургер коштував 15 центів і чому єдиниц в 60-х фаст-фуд не почав би свій рух без... продавця міксерів? Брати Моріс і Ричард (Мак і Дік) Макдональди, як і ми, не знали відповідей на всі ці запитання, переїхавши з Нової Англії до Каліфорнії в 1927 році. Але за спиною багатозначно потирала долоні Велика депресія, готова звести нанівець усі їхні сподівання. І далі...
Історія бренду: Cirque du Soleil
Феєричний шоу-проект Cirque du Soleil здійснив переворот у цирковому мистецтві, нагадавши світові, що цирк може не тільки розважати, але й творити нову реальність. Божевільні експерименти над людським тілом скасовують владу земного тяжіння, а містерія звука і світла заманює глядача у присмерковий лабіринт філософських драм, надаючи змогу пробиратися до сонця разом з героями постановок.
Історія бренду: Жан Пату
Йому вдалося вловити зухвалий дух початку двадцятого століття і передати ідеали епохи в модних новаціях. Радість, швидкість і легкість – якщо емоції допомагають продавати, то враження, пов'язані з брендом Жана Пату, будуть саме такими.
Історія бренду: Davidoff
Він заробив свої перші песо, танцюючи танго і чарльстон. Трудився зварювальником у Буенос-Айресі та не гребував будь-якою працею, щоб зібрати свій стартовий капітал. Фанатичний трудоголік, який увесь час намагався виглядати снобом. Усміхнений з клієнтами та неймовірно вимогливий до колег. Читайте в OUTLOOK у день народження Зіно Давидоффа про те, як обдарований скрипаль з українським корінням домігся для свого бренду без перебільшень королівських аудієнцій.
Історія бренду: Estee Lauder
Історія її бізнес-імперії почалася на маленькій домашній кухні. Для журналістів, щоправда, було вигадано іншу розповідь: з аристократичним минулим і світськими втіхами, однак до істини вони докопалися тільки 1985 року. Тоді Estee Lauder уже була власницею хмарочоса на Мангеттені, лондонської квартири і блакитної лагуни на Палм-Біч.
Історія бренду: Coca-Cola
Своєю появою вона завдячує чорному рабству і «сухому закону». Спочатку її продавали в аптеці як засіб від нервів та імпотенції, а сьогодні 80% населення Землі п’ють цей напій. Світовий бренд «Кока-Кола» в нинішньому році відзначає 129-ліття свого існування.
Історія бренду: Cadillac - президенстське авто
Автомобіль, який сміливо можна назвати американською мрією – це «Кадилак». Його впізнають за чималими розмірами і шикарною зовнішністю. Саме цей бренд був першою зареєстрованою маркою авто у Штатах, і він же донині залишається найпрестижнішим у Новому Світі. Адже понад 80 років президенти США віддають перевагу саме «Кадилакам».
Більше ніж клуб – футбол по-каталонськи
Якщо розкадрувати історію футбольної «Барселони» на моменти, якими можна похвалитися, у неї будуть вагомі підстави зазнатися. OUTLOOK вирішив заглибитися в історію команди та обвести маркером імена «винуватців» її майже безпрецедентного успіху. Тільки за сезон 2008/2009 вона зібрала всі можливі значні клубні трофеї, а за її протистоянням з мадридським «Реалом» світ щоразу спостерігає з екзальтованим тремтінням.
Закрыть
Outlook facebook page