RU  UK  EN
Статьи  >  Насолодись  >  Історія бренду: Мазераті

Історія бренду: Мазераті

Автор: 29.02.2020 | історія бренду
Автомобілі марки Мазераті – це не просто швидкість і надійність, це ще й неймовірне почуття стилю, котрим не можуть похвалитися багато інших відомих брендів, адже саме італійці розуміються не лише на технологіях, а й на дизайні. Коли і як вони почали створювати ці шедеври на колесах, з якими труднощами й успіхами мали справу – читайте далі в OUTLOOK..

В основі бренду Мазераті лежать сімейні стосунки – найпотужніший фундамент для будь-якого бізнесу і доволі типовий для темпераментних італійців, котрі навіть дорослими, роз’їжджаючись по світу, не забувають і шанують близьких людей. Традиційна середземноморська «сімейність» хоч не раз і була обіграна в кіно чи літературі дуже карикатурно, насправді викликає навіть певну заздрість своєю теплотою і щирістю. Такими рідними і любимими один для одного були і наші сьогоднішні герої – брати Мазераті з Болоньї, котрі народилися на межі XIX–XXстоліть. Загалом їх було шестеро, і всі вони вклали часточку своєї душі в загальну справу, котра розпочалася з того, що старші брати – Карло й Альф’єрі – захопилися перегонами.Фото mаserаti.com

Через кілька років брати Мазераті, справжні діти нового технічного століття, працюючи то тут, то там в різноманітних майстернях і цехах, 1914 року прийняли рішення заснувати власне автоательє Società AnonimaOfficineAlfieriMaserati, директором якого став найстарший із них – Альф’єрі. Емблему для компанії розробив середній Маріо, котрий намалював знаменитий тризуб, елемент легендарного фонтана – окраси однієї з головних площ Болоньї. Доповнюючи один одного і маючи пристойний досвід роботи за наймом, брати зі справжнім південним ентузіазмом взялися за роботу, позиціонуючи свою майстерню передусім як місце, котре поліпшує гоночні автомобілі, тобто, кажучи сьогоднішньою мовою, вони займались тюнінгом і були відомі тільки серед таких же професіоналів.Фото cаche.mrportеr.com

Справжній прорив для братів стався 25 квітня 1926 року, коли повністю сконструйований ними автомобіль MaseratiGranPrix 1500, за кермом якого сидів Альф’єрі, переміг у престижних перегонах Тарго Флорія. Після цього невідома компанія буквально прогриміла у пресі, а перемоги на турнірах почали сипатися, як із рога достатку. Про жоден тюнінг чужих авто у Мазераті ніхто вже й не говорив: сім’я повністю переключилася на роботу над власними суперкарами. За словами фахівців, головна причина успіху братів – революційне на той момент проектування 4-, 6-, 8-, 16-циліндрових силових агрегатів. Вісімдесят років тому швидкісні показники автомобілів Maseratiв 130 кінських сил просто змушували божеволіти і суперників, і спеціалістів, адже навіть сьогодні подібні цифри викликають повагу. Тому не дивно, що всі 1930-ті роки, коли їхні автомобілі тільки і перемагали на різноманітних турнірах, гонщики всієї Європи і конкуренти над усе мріяли оволодіти їхніми технологіями. Надзвичайно сильні конструктори, Мазераті виявилися відверто слабкими бізнесменами, котрі не вміли як слід продавати і просувати свою продукцію, що призвело до парадоксальної ситуації: тріумфи на трасах і проблеми з кредиторами. Саме вони змусили продати сімейний бізнес іншим братам – Орсі, заможним аристократам.

Матеріали за темою: Історія бренду: Cadillac - президенстське авто

Наступні десять років – це зовсім інша епоха й історія перетворення невеликого сімейного бізнесу на величезну корпорацію. Орсі, розуміючи, який скарб їм дістався, вчинили дуже мудро: вони залишили Мазераті працювати в компанії, цілком залишивши за ними технічні і дизайнерські питання, зосередивши на собі лише комерційні. Підростаючий персонал компанії учився у братів колективній роботі, автомобілі успішно продавали в інші країни, гонщики й надалі їх розхвалювали, а заможні люди віддавали гігантські суми за володіння моделями, що стали на той момент легендарними, такими як Maserati 8CTF.Фото i.whееlsаge.org

Справи йшли вгору, тому після того, як десятилітній контракт братів закінчився, а всередині корпорації виросли свої геніальні інженери, які перейняли у засновників всі тонкощі виробництва і розвинули їх до ще більшого прориву. OrsiGruppo розпрощалася зі знаменитою сім’єю, і розпочався наступний етап управління брендом, що триває і дотепер. Шляхи братів, що дали своє ім’я бренду, більше з цим брендом ніколи вже і не перетиналися – якийсь час вони без особливого успіху намагалися розвивати нову компанію O.S.C.A., але навіть наблизитися до свого першого конструкторського тріумфу їм не вдалося…

Матеріали за темою: Усе в топку?

Сьогодні ж Мазераті, як і будь-який успішний проект, давно пережив своїх творців і почувається як ніколи впевнено. Їхній головний офіс вже понад п’ятдесят років працює у Модені, куди було вирішено переїхати з Болоньї, а самою маркою вже давно володіє промислова група Fiat, хоча після епохи Орсі господарями встигли побувати і «Сітроен», і «Де Томазо». Ще наприкінці 1950-х Мазераті перекваліфікувалась із гоночних автомобілів на цивільні, оскільки хоч турніри, зокрема і Формула 1, продовжували вигравати, запит на «звичайні» машини у світі куди вищий, ніж на спортивні: ринок є ринок. Утім, звісно, коренів важко позбутися, адже і в MаseratiQuаttroporte, і в MаseratiGrаnTurismo, і в інших моделях все ще відчуваються не тільки стиль і надійність, але і «вроджена» пристрасть до швидкості. Більше того, вона не просто відчувається: «цивільні» автомобілі і дотепер можуть за лічені секунди буквально злетіти на трасі, варто лиш сильніше натиснути на педаль.two-maserati-grancabrio-supercars-two0-white-and-red-maserati-grand-turismo-wallpaper-7b460c2db3312f09c544bbf99d2cfc20.jpgФото wallpaperbetter.com

Цікаві факти про Мазераті:

У ті роки, коли компанією володіли брати Орсі, в Італії на піку могутності перебував Беніто Муссоліні, котрому старалися догодити всі промисловці країни і надати той найбільш «особистий і вічний автомобіль». Дуче не просто найбільше любив і часто користувався саме маркою Мазераті, він ще й замовляв у їхніх інженерів двигуни і ходові частини для військових машин.

Не лише диктатори поважають цю марку. Серед відомих поціновувачів саме Maserati у всі часи було і є багато найрізноманітніших і успішних людей. Публічно освідчувалися в любові до бренду і купували бодай якусь його продукцію Боно, Марчелло Мастрояні, Лучано Паваротті і багато інших.

У 1950-х роках, коли бренд якраз переходив у розряд «цивільних», інженери певний час намагалися робити і мотоцикли, однак особливих успіхів у цій сфері не домоглися.

Згідно з тим, що відомо з комерційної таємниці виробництва, кожне авто проходить на заводі близько 700 різних перевірок.

На рубежі 1930-1940-х американський гонщик Вільбур Шоу, керуючи Maserati 8 CTF, двічі поспіль здобував перемогу на Indianapolis 500. відтоді жоден з італійських автомобілів більше не перемагав на цих легендарних американських перегонах.

Головне фото wallpaperscraft.ru

Вам это будет интересно:
Перфекціонізм – справа ювелірна
Сумні очі старого за вікном уважно стежили за революційною пожежею, яка охопила Петроград. Вогонь поширився на справу всього його життя – гордовита чотириповерхова будівля задихалася від крикливих комісарів і матросів, присутність яких здавалась грубим жартом після попередніх відвідувачів.
Історія бренду: Балет Сухішвілі: підкорені вершини маленької грузинської мрії
Колись безмежно відданий танцю Іліко заповів своїм нащадкам з робити все, щоб ім’я його роду не зійшло з афіш ніколи. Через 70 років мільйони людей у сотнях країн розкуповують квитки, де, хоч і різними мовами, але легко читається прізвище Сухішвілі.
Історія бренду: Телеканал Discovery
Сьогодні OUTLOOK розповідає про черговий надихаючий приклад того, як мрія стає справою всього життя. Створення одного з найбільш успішних каналів за всю історію телебачення Discovery Channel, а слідом і величезної медіа-корпорації Discovery Communications – просто не може не мотивувати на власні великі справи.
Історія бренду: Вода «Боржомі»
Сьогодні ми пропонуємо вам вирушити з нами в курортну частину Грузії, в околиці красивого й затишного курортного містечка Боржомі, де вже кілька століть розливають одну з найпопулярніших і найкорисніших мінеральних вод у світі – легендарний «Боржомі».
Історія бренду: Revlon – революція кольору у світі краси
Найбільше його досягнення – створення кольорового стійкого лаку для нігтів. Але є на його рахунку й інші значущі творіння – лак для волосся, водостійка туш, рідкий тональний крем… Що б ми робили, якби не екзальтований і примхливий геній без освіти – Чарльз Ревсон ? Саме він придумав всі ці жіночі речі першої необхідності і створив легендарний Revlon.
Історія бренду: Baileys
Він є практично в кожному хорошому ресторані, кафе або домашньому барі. Серед безлічі різноманітних ємностей з не менш різноманітними видами алкоголю справжній цінитель одразу ж впізнає затемнену пляшку з етикеткою, на якій зображено зелений пейзаж і красується напис Baileys. Цей лікер, приготований на основі віскі та вершків, за свої унікальні смакові якості серед гурманів отримав назву «вершкового дива».
Історія бренду: Amouage
Якби кожна історична подія мала свій власний неповторний запах, то ця, імовірно, запам’яталась усім неповторною сумішшю ладану, сандалу, мускусу, амбри і мирри. Ідеться про історію появи на світ дому Amouage чи, як його ще часто називають, «скарбу Оману». Вироби цього бренду міцно й ґрунтовно поселились на туалетних столиках всіх шанувальниць парфумерії...
Історія бренду: Chupa Chups
З першого погляду Chupa Chups викликає жвавий інтерес, а зовнішній вигляд яскравої обгортки вабить і ніби запрошує: відкрий мене і якнайскоріше з’їж. Сьогодні розкажемо вам історію успіху цієї солодкої компанії і про те, як народилася ідея створити всесвітньовідому цукерку. Але про все по порядку.
Історія бренду: McDonald’s
У чому полягав секрет першої картоплі фрі, де гамбургер коштував 15 центів і чому єдиниц в 60-х фаст-фуд не почав би свій рух без... продавця міксерів? Брати Моріс і Ричард (Мак і Дік) Макдональди, як і ми, не знали відповідей на всі ці запитання, переїхавши з Нової Англії до Каліфорнії в 1927 році. Але за спиною багатозначно потирала долоні Велика депресія, готова звести нанівець усі їхні сподівання. І далі...
Історія бренду: Швейцарський ніж
Напевно, у світі не знайти чоловіка, в котрого не було б швейцарського ножа чи його подоби. І нехай ідея кишенькового ножа з’явилася зовсім не у Швейцарії, світову славу він здобув саме завдяки швейцарцеві Карлу Ельзенеру, і тепер нерозривно асоціюється з його батьківщиною і бездоганною швейцарською якістю.
Історія бренду: Veuve Clicquot
Сучасні гурмани напевно погребували б пити шампанське початку XIX століття: елегантну золотисто-солом'яну сорочку вина приховувала каламутна пелена дріжджів, які вносять до купажу для отримання вуглекислого газу, а чудову гру фруктових і ванільних півтонів заглушали грубі сторонні присмаки. Такий продукт не міг задовольнити витончених смаків публіки і, як наслідок, не приносив серйозного прибутку. Якби у відважної Ніколь-Барб забракло рішучості взяти справу у свої руки, благородний напій так і залишився б каламутним дешевим зіллям для плебсу.
Історія бренду: Cirque du Soleil
Феєричний шоу-проект Cirque du Soleil здійснив переворот у цирковому мистецтві, нагадавши світові, що цирк може не тільки розважати, але й творити нову реальність. Божевільні експерименти над людським тілом скасовують владу земного тяжіння, а містерія звука і світла заманює глядача у присмерковий лабіринт філософських драм, надаючи змогу пробиратися до сонця разом з героями постановок.
Історія бренду: Жан Пату
Йому вдалося вловити зухвалий дух початку двадцятого століття і передати ідеали епохи в модних новаціях. Радість, швидкість і легкість – якщо емоції допомагають продавати, то враження, пов'язані з брендом Жана Пату, будуть саме такими.
Історія бренду: Davidoff
Він заробив свої перші песо, танцюючи танго і чарльстон. Трудився зварювальником у Буенос-Айресі та не гребував будь-якою працею, щоб зібрати свій стартовий капітал. Фанатичний трудоголік, який увесь час намагався виглядати снобом. Усміхнений з клієнтами та неймовірно вимогливий до колег. Читайте в OUTLOOK у день народження Зіно Давидоффа про те, як обдарований скрипаль з українським корінням домігся для свого бренду без перебільшень королівських аудієнцій.
Історія бренду: Estee Lauder
Історія її бізнес-імперії почалася на маленькій домашній кухні. Для журналістів, щоправда, було вигадано іншу розповідь: з аристократичним минулим і світськими втіхами, однак до істини вони докопалися тільки 1985 року. Тоді Estee Lauder уже була власницею хмарочоса на Мангеттені, лондонської квартири і блакитної лагуни на Палм-Біч.
Історія бренду: Coca-Cola
Своєю появою вона завдячує чорному рабству і «сухому закону». Спочатку її продавали в аптеці як засіб від нервів та імпотенції, а сьогодні 80% населення Землі п’ють цей напій. Світовий бренд «Кока-Кола» в нинішньому році відзначає 129-ліття свого існування.
Історія бренду: Cadillac - президенстське авто
Автомобіль, який сміливо можна назвати американською мрією – це «Кадилак». Його впізнають за чималими розмірами і шикарною зовнішністю. Саме цей бренд був першою зареєстрованою маркою авто у Штатах, і він же донині залишається найпрестижнішим у Новому Світі. Адже понад 80 років президенти США віддають перевагу саме «Кадилакам».
Більше ніж клуб – футбол по-каталонськи
Якщо розкадрувати історію футбольної «Барселони» на моменти, якими можна похвалитися, у неї будуть вагомі підстави зазнатися. OUTLOOK вирішив заглибитися в історію команди та обвести маркером імена «винуватців» її майже безпрецедентного успіху. Тільки за сезон 2008/2009 вона зібрала всі можливі значні клубні трофеї, а за її протистоянням з мадридським «Реалом» світ щоразу спостерігає з екзальтованим тремтінням.
Закрыть
Outlook facebook page