RU  UK  EN
Статті  >  Дізнайся  >  Історія бренду: Телеканал Discovery

Історія бренду: Телеканал Discovery

Сьогодні Outlook розповідає про черговий надихаючий приклад того, як мрія стає справою всього життя. Створення одного з найбільш успішних каналів за всю історію телебачення Discovery Channel, а слідом і величезної медіа-корпорації Discovery Communications – просто не може не мотивувати на власні великі справи.

У наші дні дуже складно повірити, що Дискавері, чий річний оборот капіталу перевищує сім мільярдів доларів, трохи більш як тридцять років тому починався як невеликий стартап в університеті Алабами. Саме там спочатку навчався, а потім на рубежі 1970-х-1980-х працював батько-засновник медіа-корпорації Джон Хендрикс. 

Народившись у звичайнісінькій американській сім’ї, він з ранніх літ цікавився двома речами – наукою і кіно. Причому наукою в найширшому значенні цього слова. Хендрикс зачитувався як історичними мемуарами, так і дуже сучасними на той час дослідженнями в області фізики, хімії та інформатики. Отримавши ступінь бакалавра з історії, він почав працювати в аудіо-візуальному відділі рідного університету, де його захоплення фільмами і наукпопом виявилося надзвичайно доречним. Саме на цій роботі Джон Хендрикс, переглядаючи і відбираючи для навчальних програм тисячі різноманітних фільмів, як документальних, так і загальноосвітніх, знятих спеціально для університетів і шкіл, остаточно зрозумів, що він хоче просувати подібний контент у маси.

Однак почати рухатись у цьому напрямку йому було дуже непросто, оскільки в 1980-х навіть дуже розвинене і сміливе американське телебачення пропонувало своєму глядачеві не так багато якісних науково-популярних програм. Вважали, нібито їм нізащо не поспіти за серіалами, політичними проектами доби Холодної війни і художніми фільмами у плані рейтингу. Тому попервах до ідеї Хендрикса створити для трансляції загальноосвітніх проектів цілий канал телемагнати поставилися скептично. Однак Америка не була б Америкою, якби не була країною можливостей. Хендрикс продовжував шукати партнерів не тільки серед телевізійників, але й просто серед тих, хто міг допомогти зі стартовим капіталом, а той, хто шукає – завжди знайде. Успішна інвестиційна компанія Allen & Company, котра займалася чим завгодно, тільки не медіа-бізнесом, повірила у проект і виділила на його розвиток 5 мільйонів доларів.

17 червня 1985 року стало днем, коли телебачення назавжди змінилося – Discovery Channel вийшов у свій перший ефір для перших 156 тисяч передплатників. Хендрикс і його команда були не тільки професіоналами, котрі пропонували якісний контент з усього світу, найкращі фільми-дослідження і науково-популярні стрічки. Вони були ще й заповзятими сміливцями, показуючи справді найбільш вартісне, не боячись цензури. Репортажі з азійських країн, африканська природа, східноєвропейське життя – в американському телебаченні раптом з’явилося вікно, звідки можна було побачити всю планету. Аудиторія каналу росла не по днях, і вже через чотири роки його дивилися не лише в США, але й у Великобританії і Скандинавії, а вчорашні скептики ставали в чергу, сподіваючись щось інвестувати в канал і стати його частиною. Подальша історія бренду Дискавері – це низка перемог і рекордів, оскільки мало який канал може похвалитися такою репутацією і якістю контенту протягом стількох років. Сам канал, що став корпорацією, котра запустила безліч дочірніх проектів, і досі слугує орієнтиром для інших, оскільки сьогодні його дивляться в двохстах країнах планети, а число постійних передплатників вже давно перевалило за три мільярди. Дослідники медіа-сфери виділяють 3 головні причини подібного успіху.

По-перше – контент: всі програми – не вигадані, оскільки їхній сценарій диктує саме життя. Слоган каналу The World is Just Awesome – «в цьому світі просто чудово» – якнайкраще відображає концепцію мовлення. Зйомки з різних куточків планети, унікальні наукові відкриття у прямому ефірі, колоритні країни і народи, оспівування краси природи і сили людського розуму... Кожен сезон автори знаходять, чим здивувати глядача. Проекти не втрачають своєї актуальності, адже йдуть в ногу з часом, висвітлюючи сьогоднішні тенденції нашого життя і те, що хвилює мільйони. 

По-друге Дискавері підкупає тим, що він завжди перший, якщо йдеться про технології. Найсучасніше обладнання, чудова графіка і спец ефекти, масштабні експерименти. Заробляючи на передплаті багато, корпорація вкладає значну частину коштів у бюджети своїх проектів, котрі у плані картинки і звуку не поступаються голлівудським фільмам. Либонь, цим Джон Хендрикс, котрий особисто контролює виробництво і бере активну участь в роботі корпорації, і відрізняється від більшості інших медіа-босів, чиє головне завдання – заробляти більше грошей. Третій важливий чинник успіхів – грамотний піар. Наприклад, коли Дискавері заходить в якусь країну і запускає там новий проект, як ведучих запрошують найчастіше дуже популярних в цьому регіоні людей – акторів, науковців, діячів шоу-бізнесу. І, таким чином, програми стають не просто нудним бурмотінням невідомих ведучих про ботаніку, вони перетворюються на повноцінні шоу з харизматичними обличчями в кадрі. Те ж саме стосується і самих рекламних компаній – трейлери, тикери, вірусні ролики – весь контент , що передує проекту, зроблено на найвищому рівні, тому, побачивши його рекламу, захочеться неодмінно побачити програму цілком. Шрифти, принти, логотипи – все це ретельно опрацьовується сучасними дизайнерами, тому кожне нове покоління глядачів думає, нібито канал запустили мало не вчора, хоч насправді він уже розміняв четвертий десяток.

Джон Хендрикс, котрий у 64 роки і досі керує своїм дітищем, не думає зупинятися. У його планах все нові і нові проекти, натхнення для котрих він черпає по всьому світу. За його словами, він не вважає Дискавері роботою, оскільки займається улюбленою справою. Просто, якщо раніше він показував важливі популярні фільми студентам одного університету, то тепер ділиться подібним контентом з усім світом, оскільки цей світ – is Just Awesome!

Фото: fullhdpictures.com, wallpapercave.com, static1.squarespace.com, si.wsj.net, 

Вам це буде цікаво:
Каньйони: Глибокі й довгі
Коли як не теплої пори року підкорювати вершини, долати моря і дертись по скелях? Найчастіше люди докладають величезних зусиль, аби все життя насолоджуватися комфортом. Однак іноді наша душа вимагає романтики, тому Outlook розповість вам про сім неповторних каньйонів.
Між небом і... водою: топ-5 найменших населених островів світу
Кожному з нас іноді хочеться втекти від міської суєти і залягти на дно десь далеко від усіх і всього. І краще нехай це буде там, де можна послухати шепіт хвиль, насолодитися легким бризом і назавжди подружитися з неймовірно гучною тишею, яка заглушає всі тривожні думки ...
Історія бренду: Baileys
Він є практично в кожному хорошому ресторані, кафе або домашньому барі. Серед безлічі різноманітних ємностей з не менш різноманітними видами алкоголю справжній цінитель одразу ж впізнає затемнену пляшку з етикеткою, на якій зображено зелений пейзаж і красується напис Baileys. Цей лікер, приготований на основі віскі та вершків, за свої унікальні смакові якості серед гурманів отримав назву «вершкового дива».
Тварини у місті – коли люди з природою в злагоді
Багатьох містян іноді дратують кішки, собаки і навіть голуби на вулицях. А спроби зоозахисників вберегти їх від нападок людей і голоду часто малоефективні. Але у світі прекрасні міста, в яких люди відмінно уживаються з оленями, павичами і великою рогатою худобою…
Дивовижний світ Патрика Догерті
Ленд-арт – це не просто ландшафтний дизайн, а цілий напрямок у мистецтві, котре в XXI столітті, коли про «зелені технології» та навколишнє середовище не говорить тільки лінивий, вважається одним із найважливіших. Імена зірок цього виду діяльності вже постійно згадуються кураторами, критиками і поціновувачами, і особливо серед них вирізняється Патрик Догерті.
Тіманфая. Гарно до жаху
Канарські острови – це не тільки море, пляжі і коктейлі. Але й обвуглена історія цієї частини землі, вогнедишні жерла і соляні копальні. Особливо «гарячим» норовом з-поміж решти островів славиться земля Лансароте. Раніше на цій ділянці виверження вулканів відбувалися із завидною регулярністю. Тепер сюди вирушають туристи подивитися на силу вогню і магми і навіть зазирнути у «пекло».
Не забути парасольку і коктейль: найдивовижніші пляжі планети
Із настанням літа багато хто час від часу позирає на календар, чекаючи законної відпустки. А оскільки літній відпочинок найчастіше нерозривно пов’язаний з релаксацією біля води, аж ніяк не можна забувати про пляжі – такі жадані і водночас не схожі один на одного.
Острови місячного сяйва і диких джунглів
Збираючись на Коморські острови, турист жадає зануритись у нерозбавлену екзотику й одразу ж опинитись в оазисі дикої природи. Місячну ніжність, закладену в арабській транскрипції назви «Комор» («місяць»), було відібрано у сусіднього Мадагаскару, спершу саме він претендував на те, щоб називатися Коморським.
Пуерто-Ріко: заплив зі світлячками
Коли Христофор Колумб вперше висадився на Пуерто-Ріко 19 листопада 1493 під час своєї другої подорожі до берегів Америки, на острові не було нікого, крім жменьки індіанців, які називали себе таіно. Тепер же туди злітаються туристи практично з усього світла, просто щоб побачити ... бухту Москито!
Крилаті символи народів
У кожної держави є свої офіційні символи: прапор, герб і гімн. Але, крім традиційних «розпізнавальних знаків», є і народні – приміром, улюблений птах. Саме про них далі в OUTLOOK. Щоб «задокументувати» народну любов, 1960 року в Токіо на міжнародній конференції із захисту пернатих було введено поняття «національний птах».
Невідома Амазонка. Найцікавіші факти
Амазонка – річка, без якої неможливо уявити не тільки Південну Америку, але й нашу планету – здавалося б, вивчена вздовж і впоперек. Та от тільки щороку вчені знаходять в ній щось таке, про що ми раніше і не здогадувалися. Ми спробували зібрати в нашому матеріалі найбільш цікаві і маловідомі факти про неї.
Сатаплія: мед для динозаврів
Грузія останніми роками справедливо стала вельми популярною туристичною точкою на карті світу. Напевно, кожен знайде в цій гірській і гордій країні щось своє: чудову природу, смачну їжу, вірних і душевних друзів та багато-багато іншого. Outlook намагається якомога частіше бувати там і ділитися з вами всілякими цікавинками. Сьогодні ми розповімо про дивовижний заповідник «Сатаплія».
Історія бренду: Amouage
Якби кожна історична подія мала свій власний неповторний запах, то ця, імовірно, запам’яталась усім неповторною сумішшю ладану, сандалу, мускусу, амбри і мирри. Ідеться про історію появи на світ дому Amouage чи, як його ще часто називають, «скарбу Оману». Вироби цього бренду міцно й ґрунтовно поселились на туалетних столиках всіх шанувальниць парфумерії...
Озера, що змінюють уявлення про силу природи
Коли згадуєш слово «озеро», в голові з’являється перший-ліпший образ тихої затишної водойми, яку з усіх боків обіймають порослі травою береги. OUTLOOK зробив добірку найбільш вражаючих озер, котрі змінять ваше уявлення про це творіння природи. Кожному з них є чим дивувати, хай то нетиповий колір води чи лячна здатність умертвляти живі організми.
Чилі: Земля, що дихає вогнем
Що для туриста – привід захоплено клацати фотоапаратом, те для місцевих жителів – постійний неспокій і навіть смертельна загроза. Гряда вогнедишних вулканів Чилі, оточених солоними озерами і термальними гейзерами, вважається одним із найбільш вражаючих місць на планеті. Та одна справа – подивитися й поїхати, і зовсім інша - постійно жити на «пороховій бочці».
Мистецтво топіарію
Коли я, ще маленька дівчинка, вперше провела рукою по стрижених кущах, мою долоню дряпнули гострі краї гілок, а в ніс вдарив стійкий аромат туї. Зачарована, я довго не могла відірвати погляд від конусів, куль і квадратів, що оточили мене у парку невеличкого курортного містечка. Мені здавалося, нібито я потрапила в казку і серед листя неодмінно розгледжу усмішку Чеширського Кота.
Який острів найдорожчий?
Власники острова Калала біля узбережжя Нікарагуа пропонують орендувати його за мільйон доларів. Острів площею 0,1 гектара має всю притаманну подібним морським оазисам інфраструктуру. Незвична, певно, тільки ціна. На неї звернули увагу видання, котрі описують усе найдорожче. Що ж пропонують за мільйон?
Затримай дихання. Найнебезпечніші місця для дайвінгу
Після того, як легендарний француз Жак-Ів Кусто за своїми колегами винайшов і вдосконалив акваланг, підводне плавання міцно увійшло у список найбільш популярних,але, на жаль, небезпечних хобі. Outlook попереджує і розповідає про найбільш екстремальні для занурення місця.
Даллол – барвиста окраса Ефіопії
Країни часто хизуються своїми природними окрасами: запрошують туристів, дозволяють гарненько роздивитись усі деталі ювелірної роботи, яку виконала планета. Серед таких окрас найбільш неординарні, кольорові, дивні, а іноді для нашого ока навіть дикі – африканські. Ефіопія відхопила собі один з найчарівніших аксесуарів – вулкан Даллол.
Життя на воді: 7 маловідомих конкурентів Венеції
Коли ми чуємо вираз «місто на воді», одразу на думку спадає Венеція, чи не так? Неквапливі гондоли, вузенькі вулички по обидва боки, ніжне світло сонця, що заходить, і старовинна архітектура створюють той п’янкий романтичний коктейль, котрий приваблює туристів з усього світу.
Закрити
Outlook facebook page