RU  UK  EN
Статьи  >  Відвідай  >  Інфраструктура по-китайськи: неймовірний міст, що єднає Макао і Гонконг

Інфраструктура по-китайськи: неймовірний міст, що єднає Макао і Гонконг

Автор: 21.05.2019 | цікавинки, Китай
Коли скептики кажуть, що все «най-най» уже збудоване людством, і кивають на різноманітні і справді видатні витвори інженерної думки, вони найчастіше погано поінформовані і навряд чи дивляться далі за розвинені західні країни. А тим часом, приміром, у Китаї держава піднімає просто нечувані інфраструктурні проекти.

І про один із них, вражаючий Hong Kong – Zhuhai – Macau Bridge ми розкажемо сьогодні.

Міст, котрий відкритий ще тільки півроку – справжній шедевр архітектури, значення якого ще й у практичному сенсі дуже складно переоцінити. 55 кілометрів найскладнішої конструкції, в котру входять прогони над дельтою Перлинної ріки і тунелі під нею ж, не тільки полегшують життя водіям – їм не доводиться робити 200-кілометровий об’їзд, щоб потрапити з Гонконгу у Макао чи навпаки, вони ще й концептуально закріплять той факт, що Китай поглинає два колишніх міста-держави, котрі поступово стають частиною однієї країни. Вся дорога між ними займає всього 30 хвилин, що дуже важливо, враховуючи торгові, індустріальні й економічні можливості двох особливих для Піднебесної міст.20171217_02B.jpgФото hongkongfp.com

Цей проект зі з’єднання Макао і Гонконгу, про який влада і самі жителі могли тільки мріяти ще 15-20 років тому, став реальністю завдяки відомій британській компанії ArupGroup – саме її спеціалісти з урахуванням новітніх можливостей георозвідки і проектування змогли спроектувати найдовший у світі міст. Тутешній рельєф, дельта з течіями, активне судноплавство й адміністративна специфіка регіонів додали складності в реалізації до 2047 року, коли Гонконг остаточно стане Китаєм, між ним і Макао діють певні митні правила в’їзду. Саме тому в деяких місцях міст перетинається величезними плавучими островами, де водії мають можливість не тільки відпочити, заправити машину чи полагодити її, але й пройти паспортний контроль. Саме на цих плавучих островах-конструкціях, котрі закріплені 120 гігантськими стальними палями, містяться і в’їзди в тунель – частина шляху по Hong Kong– Zhuhai– Macau Bridge проходить під водою, близько семи кілометрів. Це єдиний на сьогодні тунель під водою у відкритому морі у всьому світі.83351ad7f8b74251a4e690bd38d127ac.jpg
Фото news.cgtn.com

Дивіться також: Цукровий живопис Китаю: мистецтво з ложки

Узагалі епітети «найбільший» і «єдиний у своєму роді» можна застосувати, здається, до всіх сторін і параметрів цього мосту, оскільки на об’єкт національної ваги Китай взагалі не шкодував коштів. За найскромнішими підрахунками, бюджет «поєднання Макао і Гонконгу» – 14 мільярдів доларів, що дало змогу китайським будівельним компаніям здійснити розроблений британцями такий складний проект в рекордний час – за неповні вісім років, з кінця 2009 по середину 2017. Потім тривало різноманітне тестування мосту, усунення дрібних неполадок і відпрацювання прискореного митного механізму Hong Kong – Zhuhai –Macau Bridge із залученням гонконгської влади, оскільки кордон буде перетинатися «на ходу», а, значить, все має бути безпечно і чітко для уникнення контрабанди. Кажуть, що саме бюрократичні затримки завадили запустити Hong Kong – Zhuhai – Macau Bridge ще у 2017 року.5824f488-514c-11e9-8617-6babbcfb60eb_image_hires_084323.jpgФото news.cgtn.com

Як і будь-який інший проект подібного масштабу, міст за свою не найдовшу історію вже встиг обрости скандалами і легендами. І якщо побоювання екологів були розвінчані спеціалістами, що координували будівництво і зуміли доказати громадськості, що поява переправи ніяк не позначиться на екосистемі регіону, то той факт, що за час зведення травмувалося і загинуло багато будівельників, китайська преса чи то замовчує, чи то обходить стороною. При цьому складно пригадати якесь таке ж гігантське будівництво, котре зовсім би обійшлось без жертв. Але, як кажуть у Китаї, бажаючих працювати над історичним поєднанням Макао і Гонконгу було дуже багато, і конкурс навіть серед рядових будівельників на робоче місце був дуже високим, незважаючи на всі ризики і труднощі роботи, вважай, у відкритому морі. Країна і народ впоралися із серйозним завданням, і тепер всі з нетерпінням чекають на відкриття мосту, що, згідно з розрахунками і гарантіями, вирішить географічну проблему на 120 років – саме такий термін його експлуатації.картинка.jpgФото chec.my

Ще кілька вражаючих фактів і цифр про Hong KongZhuhaiMacau Bridge

На будівництво конструкції пішло 400 тисяч тонн сталі. Щоб уявити цей обсяг, достатньо сказати, що з нього можна було б збудувати 60 Ейфелевих веж.

Під час створення об’єкта використовувались найсучасніші амортизаційні технології і матеріали, що дасть змогу мосту витримувати пориви вітру зі швидкістю 180 кілометрів на годину і землетруси до 8 балів за шкалою Ріхтера.

Автомобільне сполучення буде здійснюватися трьома смугами у кожен бік. Ними можна буде рухатися зі швидкістю сто кілометрів на годину, а сама пропускна здатність очікується в районі 30-40 машин на хвилину уже через кілька років після запуску.

Середня висота мосту над водою – п’ять метрів, ширина – близько тридцяти. Що стосується тунелів, то їхня глибина – 40 метрів.

За підрахунками спеціалістів, з 2011 по 2013 роки Китай використав для своїх будівельних робіт майже стільки ж цементу, скільки США за все двадцяте століття. Серйозна доля від цієї кількості будматеріалів ішла якраз для створення всієї необхідної Hong Kong – Zhuhai – Macau Bridge інфраструктури, оскільки, окрім самої переправи, проект включає різноманітні роботи і більш дрібні об’єкти «на суходолі» – і у Макао, і в Гонконзі.

Головне фото newcivilengineer.com

Вам это будет интересно:
А ви знали...?
Перша у цьому році підбірка новин та цікавинок охопить інформацію з різних частин світу і, що головне, її буде вдвічі більше ніж зазвичай!
Дім, який побудував…
«Халабуди» на деревах, землянки, схованки – що ми тільки не будували в дитинстві. На жаль, коли дорослішаєш, фантазія втрачається, і більшість із нас тепер живе в незручних сірих «коробках». Однак є люди, які самостійно створили житло своєї мрії.
Кокні: глузлива британська говірка
Дивні прізвиська для предметів, знайомих кожному; відома нині форма ain't (замість am not), а також літера h, що пропадає в деяких словах – все це про британську говірку кокні, колоритний діалект, що шокує консервативних англійців саркастичністю й епатажем.
Таксі по-нью-йоркському
Наступним героєм нашого циклу про міський транспорт-символ стало жовте таксі Нью-Йорка. Без цих яскравих і неймовірно маневрених машин просто неможливо уявити Велике Яблуко, а надто його центр – Мангеттен. Здається, що «шашечок» тут більше, ніж людей.
Царство льоду і снігу. Фестиваль Харбін
Щоб серед наших читачів не ставало забагато сумних і плаксивих людей, що лічать дні до літа чи бодай до теплої весни, OUTLOOK розповідає як мінімум про один привід полюбити холодний сезон всім серцем. І привід цей – вирушити в китайське місто Харбін і на власні очі побачити фантастичний за своїм розмахом фестиваль льоду і снігу.
Пробере до кісток: найкращі фестивалі мистецтва з криги та снігу
Кригу і сніг з давніх-давен люди використовували для створення різних фігур та об'єктів, і лише в 60-х роках минулого століття ця майстерність оформилася в цілий напрям, ставши частиною ленд-арту! Найбільше зимових шедеврів створюють на спеціалізованих фестивалях, про які ми розповімо нашим читачам.
А ви знали...?
Остання наша добірка новин у цьому році охоплює чарівні місця нашої планети, рукотворні шедеври, зроблені людьми,  самих таких великих людей, а також  нагадування, що допомога один одному - запорука щастя. 
Життя на воді: 7 маловідомих конкурентів Венеції
Коли ми чуємо вираз «місто на воді», одразу на думку спадає Венеція, чи не так? Неквапливі гондоли, вузенькі вулички по обидва боки, ніжне світло сонця, що заходить, і старовинна архітектура створюють той п’янкий романтичний коктейль, котрий приваблює туристів з усього світу.
Водні ворота. Вражаючі порти світу
Аеропорти, залізничні вокзали, автобусні станції практично завжди створюються «за примхою Людини». А ось порти і гавані – це вже спільна творчість homo sapiens і природи. Outlook пропонує вашій увазі найгарніші та найоригінальніші з них.
Глибокі музеї
Ще кілька століть тому морський транспорт був не просто найпопулярнішим, але й часом єдиним способом дістатися з точки А в точку Б. Однак, як відомо, форс-мажори трапляються на будь-яких дорогах, навіть водних, і за історію людства безліч кораблів так і не пристало до берега. Проте відносна «збережність» дозволяє затонулим суднам знайти друге життя, перетворившись на музеї.
А ви знали...?
У цьому випуску ми розповімо про жінок у Китаї, які мали свою мову, про жінку, яка зачинила свою квартиру на 70 років, а також про мистецтво графіті, скульптуру і місто, яке визнали історичним пам'ятником. Впевнені, вам сподобається!
А ви знали...?
Добірка цього тижня насичена фото і відео матеріалами з різних куточків нашої планети. Хто налаштовує годинники у Букінгемському палаці? Як звучить Чорнобиль? Чи можливо у незвичний спосіб оглянути околиці міста Чунцинь? Ці та інші цікавинки ви сьогодні дізнаєтесь!
А ви знали...?
Добірка цього тижня у своїй більшості стосується фотографій і вони вас однозначно вразять! Тут зібрані як знімки фотохудожників ХХ століття, так і переможця цьогорічного конкурсу аерофотозйомки Drone Awards. А от завершимо підбірку елементом сучасних реалій...
Як незвично провести час у Копенгагені: Христианія – оплот свободи
Усі ми так чи інакше прагнемо свободи – особистої чи національної, матеріальної чи духовної. Дивне поселення Христианія в центрі датської столиці – одна із спроб досягти повної свободи від законів матеріального світу.
На ходу. Вулична їжа в різних країнах світу. Частина 2
Ви, бува, не зголодніли? Ну й чудово, адже ми продовжуємо нашу розповідь про найпопулярнішу вуличну їжу з усього світу. Налітай, поки гаряче! Почнемо з південно-азійської країни Сінгапур - багаті на вітаміни і мінерали морепродукти займають ключове місце в раціоні жителів ...
А ви знали...?
У цій рубриці ми коротко розповімо про ТОП-5 найбільш вражаючих новин зі сфери культури, які вразили суспільство за останній тиждень. Ми впевнені, нам є чим вас вразити!
Краса та спокій: найгарніші храми Азії
Буддисти кажуть: «Щоб позбутися страждання, треба позбутися бажання». А для цього є відповідні місця. Сьогодні ми зібрали для вас п'ятірку дивовижних храмів, де буддисти і прості туристи шукають гармонії для своєї душі.
Міські стежки. Найвужчі і найширші вулиці світу
Понад половину населення планети живе в містах, пронизаних безліччю вулиць – довгих і коротких, широких та вузьких, гарних і не дуже. Критеріїв тут немає, комусь нетрі Ріо миліші за бродвейські авеню. Ми не беремося стверджувати, що краще чи гірше, а просто зосередимось на показниках.
Біле золото Піднебесної. Китайський фарфор
Цивілізація Стародавнього Китаю однією з перших відкрила для себе кераміку. Встановлено, що вже в II тис. до н.е. температура випалу гончарних виробів, знайдених в долині Хуанхе, наближалася до 1200 ° С. На думку ряду дослідників, винахід порцеляни було продиктовано прагненням знайти заміну нефриту та жадеїту.
На ходу. Вулична їжа в різних країнах світу
Досвідчені туристи вважають: найпевніший спосіб швидко пройнятися чужою культурою – скуштувати страви місцевої кухні. Щоб не розгубитися при виборі наїдків і заощадити дорогоцінний час для їжі духовної, OUTLOOK радить вам найкращі місця вуличної гастрономії із семи точок земної кулі.
Закрыть
Outlook facebook page