RU  UK  EN
Статьи  >  Відвідай  >  Інфраструктура по-китайськи: неймовірний міст, що єднає Макао і Гонконг

Інфраструктура по-китайськи: неймовірний міст, що єднає Макао і Гонконг

Автор: 21.05.2019 | цікавинки, Китай
Коли скептики кажуть, що все «най-най» уже збудоване людством, і кивають на різноманітні і справді видатні витвори інженерної думки, вони найчастіше погано поінформовані і навряд чи дивляться далі за розвинені західні країни. А тим часом, приміром, у Китаї держава піднімає просто нечувані інфраструктурні проекти.

І про один із них, вражаючий Hong Kong – Zhuhai – Macau Bridge ми розкажемо сьогодні.

Міст, котрий відкритий ще тільки півроку – справжній шедевр архітектури, значення якого ще й у практичному сенсі дуже складно переоцінити. 55 кілометрів найскладнішої конструкції, в котру входять прогони над дельтою Перлинної ріки і тунелі під нею ж, не тільки полегшують життя водіям – їм не доводиться робити 200-кілометровий об’їзд, щоб потрапити з Гонконгу у Макао чи навпаки, вони ще й концептуально закріплять той факт, що Китай поглинає два колишніх міста-держави, котрі поступово стають частиною однієї країни. Вся дорога між ними займає всього 30 хвилин, що дуже важливо, враховуючи торгові, індустріальні й економічні можливості двох особливих для Піднебесної міст.20171217_02B.jpgФото hongkongfp.com

Цей проект зі з’єднання Макао і Гонконгу, про який влада і самі жителі могли тільки мріяти ще 15-20 років тому, став реальністю завдяки відомій британській компанії ArupGroup – саме її спеціалісти з урахуванням новітніх можливостей георозвідки і проектування змогли спроектувати найдовший у світі міст. Тутешній рельєф, дельта з течіями, активне судноплавство й адміністративна специфіка регіонів додали складності в реалізації до 2047 року, коли Гонконг остаточно стане Китаєм, між ним і Макао діють певні митні правила в’їзду. Саме тому в деяких місцях міст перетинається величезними плавучими островами, де водії мають можливість не тільки відпочити, заправити машину чи полагодити її, але й пройти паспортний контроль. Саме на цих плавучих островах-конструкціях, котрі закріплені 120 гігантськими стальними палями, містяться і в’їзди в тунель – частина шляху по Hong Kong– Zhuhai– Macau Bridge проходить під водою, близько семи кілометрів. Це єдиний на сьогодні тунель під водою у відкритому морі у всьому світі.83351ad7f8b74251a4e690bd38d127ac.jpg
Фото news.cgtn.com

Дивіться також: Цукровий живопис Китаю: мистецтво з ложки

Узагалі епітети «найбільший» і «єдиний у своєму роді» можна застосувати, здається, до всіх сторін і параметрів цього мосту, оскільки на об’єкт національної ваги Китай взагалі не шкодував коштів. За найскромнішими підрахунками, бюджет «поєднання Макао і Гонконгу» – 14 мільярдів доларів, що дало змогу китайським будівельним компаніям здійснити розроблений британцями такий складний проект в рекордний час – за неповні вісім років, з кінця 2009 по середину 2017. Потім тривало різноманітне тестування мосту, усунення дрібних неполадок і відпрацювання прискореного митного механізму Hong Kong – Zhuhai –Macau Bridge із залученням гонконгської влади, оскільки кордон буде перетинатися «на ходу», а, значить, все має бути безпечно і чітко для уникнення контрабанди. Кажуть, що саме бюрократичні затримки завадили запустити Hong Kong – Zhuhai – Macau Bridge ще у 2017 року.5824f488-514c-11e9-8617-6babbcfb60eb_image_hires_084323.jpgФото news.cgtn.com

Як і будь-який інший проект подібного масштабу, міст за свою не найдовшу історію вже встиг обрости скандалами і легендами. І якщо побоювання екологів були розвінчані спеціалістами, що координували будівництво і зуміли доказати громадськості, що поява переправи ніяк не позначиться на екосистемі регіону, то той факт, що за час зведення травмувалося і загинуло багато будівельників, китайська преса чи то замовчує, чи то обходить стороною. При цьому складно пригадати якесь таке ж гігантське будівництво, котре зовсім би обійшлось без жертв. Але, як кажуть у Китаї, бажаючих працювати над історичним поєднанням Макао і Гонконгу було дуже багато, і конкурс навіть серед рядових будівельників на робоче місце був дуже високим, незважаючи на всі ризики і труднощі роботи, вважай, у відкритому морі. Країна і народ впоралися із серйозним завданням, і тепер всі з нетерпінням чекають на відкриття мосту, що, згідно з розрахунками і гарантіями, вирішить географічну проблему на 120 років – саме такий термін його експлуатації.картинка.jpgФото chec.my

Ще кілька вражаючих фактів і цифр про Hong KongZhuhaiMacau Bridge

На будівництво конструкції пішло 400 тисяч тонн сталі. Щоб уявити цей обсяг, достатньо сказати, що з нього можна було б збудувати 60 Ейфелевих веж.

Під час створення об’єкта використовувались найсучасніші амортизаційні технології і матеріали, що дасть змогу мосту витримувати пориви вітру зі швидкістю 180 кілометрів на годину і землетруси до 8 балів за шкалою Ріхтера.

Автомобільне сполучення буде здійснюватися трьома смугами у кожен бік. Ними можна буде рухатися зі швидкістю сто кілометрів на годину, а сама пропускна здатність очікується в районі 30-40 машин на хвилину уже через кілька років після запуску.

Середня висота мосту над водою – п’ять метрів, ширина – близько тридцяти. Що стосується тунелів, то їхня глибина – 40 метрів.

За підрахунками спеціалістів, з 2011 по 2013 роки Китай використав для своїх будівельних робіт майже стільки ж цементу, скільки США за все двадцяте століття. Серйозна доля від цієї кількості будматеріалів ішла якраз для створення всієї необхідної Hong Kong – Zhuhai – Macau Bridge інфраструктури, оскільки, окрім самої переправи, проект включає різноманітні роботи і більш дрібні об’єкти «на суходолі» – і у Макао, і в Гонконзі.

Головне фото newcivilengineer.com

Вам это будет интересно:
Проводжаючих просимо залишити вагони: найцікавіші поїзди планети
Незважаючи на безупинний розвиток авіатранспорту, багато людей по всій планеті все ще люблять з різних причин подорожувати поїздами. І хай у більшості поїзд асоціюється з повільним пересуванням, у порівнянні з літаками, і комфортом у найкращому випадку рівня минулого століття...
Дипломатія в умовах карантину. Новопризначені посли вручили вірчі грамоти
Протягом цієї весни відбулось декілька церемоній вручення вірчих грамот Президенту України Володимиру Зеленському від новопризначених послів Азербайджану, Казахстану, Китаю, Куби, Палестини, Португалії, Сербії та Туркменістану.
10 маловідомих фактів про Ізраїль
Об'їхавши цю маленьку за площею, проте надзвичайно цікаву країну, наша команда OUTLOOK підготувала добірку незвичайних фактів про неї. Ви ж не знали, що на івриті звичного нам равлика @ називають «штруделем»? Тож читайте далі, і ми розкриємо інші цікавинки, про які ви й не підозрювали!
Цукровий живопис Китаю: мистецтво з ложки
Квіти і дерева, тварини і птахи, дракони і герої казок – словом, все, що тільки спаде на думку, може тут перетворитися на об’єкт… їстівного мистецтва. Дивовижною технікою малювання гарячим цукром володіють китайські майстри із провінції Сичуань. Картини, виконані практично карамеллю, не можуть бути ні "відредаговані", ні перемальовані наново.
Тибет. Гори, що розмовляють із небом...
Тибет… Про що ви думаєте, коли промовляєте цю назву, коли вимальовуєте її у своїй голові, яка вже сама занурилась у пухнасті клубки хмарин? Тибет… Гори, які, здається, розмовляють з небом. Тут все ніби просякнуте релігією та різними віруваннями: культура, мистецтво, народні звичаї та обряди.
Ланк Квай Фонг: без неї Гонконг не Гонконг
Так склалося, що, не прогулявшись деякими вулицями, важко відчути неповторну атмосферу того чи того міста, а надто мегаполісу. Ми намагаємось не тільки розповідати про географічні точки, які нам найбільше припали до душі, а й давати максимально вивірені маршрути. Сьогодні поговоримо про Ланк Квай Фонг...
Підбери собі колеса. Незвичаний транспорт
Перша частина прислів’я «Готуй сани влітку…» для жителів одного з регіонів Португалії навряд чи може бути актуальною. Навіщо чекати снігу, якщо ті відмінно їздять по асфальту. Про це та про інші незвичайні види транспорту – від громадського бюджетного до ексклюзивного елітного – ми й розповімо вам сьогодні.
Царство льоду і снігу. Фестиваль Харбін
Щоб серед наших читачів не ставало забагато сумних і плаксивих людей, що лічать дні до літа чи бодай до теплої весни, OUTLOOK розповідає як мінімум про один привід полюбити холодний сезон всім серцем. І привід цей – вирушити в китайське місто Харбін і на власні очі побачити фантастичний за своїм розмахом фестиваль льоду і снігу.
Пробере до кісток: найкращі фестивалі мистецтва з криги та снігу
Кригу і сніг з давніх-давен люди використовували для створення різних фігур та об'єктів, і лише в 60-х роках минулого століття ця майстерність оформилася в цілий напрям, ставши частиною ленд-арту! Найбільше зимових шедеврів створюють на спеціалізованих фестивалях, про які ми розповімо нашим читачам.
Попкорн. Подарунок від індіанців
Найкращий спосіб уникнути реальності та зняти стрес - це поїздка в кіно. З традиційних причин одним із обов'язкових умов такого проведення часу є жування попкорну. У послідовному порядку спочатку з'являються заголовки, а потім титри на темному екрані; деякі люди затишно влаштувалися в м'яких кріслах і захоплено очікують новий фільм.
На краю світу. 10 фактів про Нову Зеландію
Максимум, що знає пересічна людина про Нову Зеландію, це те, що вона міститься десь «поруч» з Австралією і Пітер Джексон знімав там свої екранізації Толкієна. Outlook заповнює географічні та культурні прогалини і з радістю ділиться незвичайними фактами про цю дивовижну країну.
Гетто світу: китайський розмах у Сан-Франциско
Ми продовжуємо серію матеріалів про національні гетто. Сьогодні OUTLOOK розповість про найбільший етнічний анклав американського міста Сан-Франциско – про місцевий Чайна-таун, або Китайський квартал, якому, гарантуємо, є чим вас здивувати!
Подивися на це небо. Найкращі планетарії світу
Добре це чи ні, та подорожі до далеких планет і зірок поки що залишаються тільки на сторінках наукової фантастики та у фільмах голлівудського кінопрому. Хоча можливість космічного туризму підібралася впритул, все ж до Юпітера і Сатурна ще ой як не близько.
Чайні імперії світу
Мало хто з нас, заварюючи собі улюблену кружечку чаю, замислюється, а звідки до нашої кухні дістався саме цей напій? Звісно, стереотипно ми знаємо, що, мабуть, із Індії чи Китаю, але насправді – не факт. У світі близько 30-ти країн серйозно займаються саме чаєм, і всередині цього співтовариства вимальовується дуже чітка ієрархія, котру очолює так звана «Велика чайна сімка».
Незвичайні шкільні уроки різних країн світу
На честь сьогоднішнього свята - Дня знань ми вирішили розповісти Вам, які незвичайні предмети належить освоїти учням у різних країнах світу! Гризти граніт науки, осягаючи основи алгебри і геометрії, або запам’ятовувати роки правління монархів, гортаючи підручники з історії, – буденна справа для школярів.
Водні ворота. Вражаючі порти світу
Аеропорти, залізничні вокзали, автобусні станції практично завжди створюються «за примхою Людини». А ось порти і гавані – це вже спільна творчість homo sapiens і природи. Outlook пропонує вашій увазі найгарніші та найоригінальніші з них.
Леніну й не снилося... Вражаючі мавзолеї
Великі й не дуже світу цього змушують голосно говорити про себе не тільки за життя, але й після смерті. А як, власне, можна промовчати, дивлячись на помпезну усипальню того чи іншого діяча, навіть не беручи до уваги єгипетські піраміди. Outlook переконався в тому, що мавзолей Володимира Ілліча на Красній площі – досить скромний притулок на відміну від...
Посидимо? Частина друга
Не так давно ми вже писали про незвичайні лавочки, які можна побачити на вулицях різних міст. В один матеріал не вдалося «вмістити» всі об’єкти, які нам сподобалися, тому сьогодні – друга частина огляду. Почнемо із французького дизайнера Пабло Рейносо. Уже кілька років він подорожує країнами і залишає за собою «сліди». Ми вибрали дві найцікавіші його роботи.
Амазонки з племені мосо: Заповідник фемінізму в затінку Гімалаїв
Автори антиутопій пророкують сотні бід людям майбутнього, яким знову і знову забороняють грати весілля, та, схоже, не все так страшно. У китайській провінції Юньнань, коло самісінького підніжжя Гімалаїв, живе матріархальне плем'я мосо, якому поняття шлюбу зовсім не знайоме.
Перегоріла? Не біда!
Зазвичай, коли лампочки в наших квартирах перегорають, ми, не замислюючись, викидаємо їх у смітник: яка від них тепер користь? Однак трішки фантазії – і руки «з потрібного місця» творять дива. Якщо у вас є дитина, то перегорілий освітлювальний прилад може перетворитися на чудову іграшку, зроблену своїми руками...
Закрыть
Outlook facebook page