RU  UK  EN
Статьи  >  Відвідай  >  Інфраструктура по-китайськи: неймовірний міст, що єднає Макао і Гонконг

Інфраструктура по-китайськи: неймовірний міст, що єднає Макао і Гонконг

Автор: 21.05.2019 | цікавинки, Китай
Коли скептики кажуть, що все «най-най» уже збудоване людством, і кивають на різноманітні і справді видатні витвори інженерної думки, вони найчастіше погано поінформовані і навряд чи дивляться далі за розвинені західні країни. А тим часом, приміром, у Китаї держава піднімає просто нечувані інфраструктурні проекти.

І про один із них, вражаючий Hong Kong – Zhuhai – Macau Bridge ми розкажемо сьогодні.

Міст, котрий відкритий ще тільки півроку – справжній шедевр архітектури, значення якого ще й у практичному сенсі дуже складно переоцінити. 55 кілометрів найскладнішої конструкції, в котру входять прогони над дельтою Перлинної ріки і тунелі під нею ж, не тільки полегшують життя водіям – їм не доводиться робити 200-кілометровий об’їзд, щоб потрапити з Гонконгу у Макао чи навпаки, вони ще й концептуально закріплять той факт, що Китай поглинає два колишніх міста-держави, котрі поступово стають частиною однієї країни. Вся дорога між ними займає всього 30 хвилин, що дуже важливо, враховуючи торгові, індустріальні й економічні можливості двох особливих для Піднебесної міст.20171217_02B.jpgФото hongkongfp.com

Цей проект зі з’єднання Макао і Гонконгу, про який влада і самі жителі могли тільки мріяти ще 15-20 років тому, став реальністю завдяки відомій британській компанії ArupGroup – саме її спеціалісти з урахуванням новітніх можливостей георозвідки і проектування змогли спроектувати найдовший у світі міст. Тутешній рельєф, дельта з течіями, активне судноплавство й адміністративна специфіка регіонів додали складності в реалізації до 2047 року, коли Гонконг остаточно стане Китаєм, між ним і Макао діють певні митні правила в’їзду. Саме тому в деяких місцях міст перетинається величезними плавучими островами, де водії мають можливість не тільки відпочити, заправити машину чи полагодити її, але й пройти паспортний контроль. Саме на цих плавучих островах-конструкціях, котрі закріплені 120 гігантськими стальними палями, містяться і в’їзди в тунель – частина шляху по Hong Kong– Zhuhai– Macau Bridge проходить під водою, близько семи кілометрів. Це єдиний на сьогодні тунель під водою у відкритому морі у всьому світі.83351ad7f8b74251a4e690bd38d127ac.jpg
Фото news.cgtn.com

Дивіться також: Цукровий живопис Китаю: мистецтво з ложки

Узагалі епітети «найбільший» і «єдиний у своєму роді» можна застосувати, здається, до всіх сторін і параметрів цього мосту, оскільки на об’єкт національної ваги Китай взагалі не шкодував коштів. За найскромнішими підрахунками, бюджет «поєднання Макао і Гонконгу» – 14 мільярдів доларів, що дало змогу китайським будівельним компаніям здійснити розроблений британцями такий складний проект в рекордний час – за неповні вісім років, з кінця 2009 по середину 2017. Потім тривало різноманітне тестування мосту, усунення дрібних неполадок і відпрацювання прискореного митного механізму Hong Kong – Zhuhai –Macau Bridge із залученням гонконгської влади, оскільки кордон буде перетинатися «на ходу», а, значить, все має бути безпечно і чітко для уникнення контрабанди. Кажуть, що саме бюрократичні затримки завадили запустити Hong Kong – Zhuhai – Macau Bridge ще у 2017 року.5824f488-514c-11e9-8617-6babbcfb60eb_image_hires_084323.jpgФото news.cgtn.com

Як і будь-який інший проект подібного масштабу, міст за свою не найдовшу історію вже встиг обрости скандалами і легендами. І якщо побоювання екологів були розвінчані спеціалістами, що координували будівництво і зуміли доказати громадськості, що поява переправи ніяк не позначиться на екосистемі регіону, то той факт, що за час зведення травмувалося і загинуло багато будівельників, китайська преса чи то замовчує, чи то обходить стороною. При цьому складно пригадати якесь таке ж гігантське будівництво, котре зовсім би обійшлось без жертв. Але, як кажуть у Китаї, бажаючих працювати над історичним поєднанням Макао і Гонконгу було дуже багато, і конкурс навіть серед рядових будівельників на робоче місце був дуже високим, незважаючи на всі ризики і труднощі роботи, вважай, у відкритому морі. Країна і народ впоралися із серйозним завданням, і тепер всі з нетерпінням чекають на відкриття мосту, що, згідно з розрахунками і гарантіями, вирішить географічну проблему на 120 років – саме такий термін його експлуатації.картинка.jpgФото chec.my

Ще кілька вражаючих фактів і цифр про Hong KongZhuhaiMacau Bridge

На будівництво конструкції пішло 400 тисяч тонн сталі. Щоб уявити цей обсяг, достатньо сказати, що з нього можна було б збудувати 60 Ейфелевих веж.

Під час створення об’єкта використовувались найсучасніші амортизаційні технології і матеріали, що дасть змогу мосту витримувати пориви вітру зі швидкістю 180 кілометрів на годину і землетруси до 8 балів за шкалою Ріхтера.

Автомобільне сполучення буде здійснюватися трьома смугами у кожен бік. Ними можна буде рухатися зі швидкістю сто кілометрів на годину, а сама пропускна здатність очікується в районі 30-40 машин на хвилину уже через кілька років після запуску.

Середня висота мосту над водою – п’ять метрів, ширина – близько тридцяти. Що стосується тунелів, то їхня глибина – 40 метрів.

За підрахунками спеціалістів, з 2011 по 2013 роки Китай використав для своїх будівельних робіт майже стільки ж цементу, скільки США за все двадцяте століття. Серйозна доля від цієї кількості будматеріалів ішла якраз для створення всієї необхідної Hong Kong – Zhuhai – Macau Bridge інфраструктури, оскільки, окрім самої переправи, проект включає різноманітні роботи і більш дрібні об’єкти «на суходолі» – і у Макао, і в Гонконзі.

Головне фото newcivilengineer.com

Вам это будет интересно:
Тибет. Гори, що розмовляють із небом...
Тибет… Про що ви думаєте, коли промовляєте цю назву, коли вимальовуєте її у своїй голові, яка вже сама занурилась у пухнасті клубки хмарин? Тибет… Гори, які, здається, розмовляють з небом. Тут все ніби просякнуте релігією та різними віруваннями: культура, мистецтво, народні звичаї та обряди.
Ланк Квай Фонг: без неї Гонконг не Гонконг
Так склалося, що, не прогулявшись деякими вулицями, важко відчути неповторну атмосферу того чи того міста, а надто мегаполісу. Ми намагаємось не тільки розповідати про географічні точки, які нам найбільше припали до душі, а й давати максимально вивірені маршрути. Сьогодні поговоримо про Ланк Квай Фонг...
Підбери собі колеса. Незвичаний транспорт
Перша частина прислів’я «Готуй сани влітку…» для жителів одного з регіонів Португалії навряд чи може бути актуальною. Навіщо чекати снігу, якщо ті відмінно їздять по асфальту. Про це та про інші незвичайні види транспорту – від громадського бюджетного до ексклюзивного елітного – ми й розповімо вам сьогодні.
Царство льоду і снігу. Фестиваль Харбін
Щоб серед наших читачів не ставало забагато сумних і плаксивих людей, що лічать дні до літа чи бодай до теплої весни, OUTLOOK розповідає як мінімум про один привід полюбити холодний сезон всім серцем. І привід цей – вирушити в китайське місто Харбін і на власні очі побачити фантастичний за своїм розмахом фестиваль льоду і снігу.
Пробере до кісток: найкращі фестивалі мистецтва з криги та снігу
Кригу і сніг з давніх-давен люди використовували для створення різних фігур та об'єктів, і лише в 60-х роках минулого століття ця майстерність оформилася в цілий напрям, ставши частиною ленд-арту! Найбільше зимових шедеврів створюють на спеціалізованих фестивалях, про які ми розповімо нашим читачам.
Попкорн. Подарунок від індіанців
Найкращий спосіб уникнути реальності та зняти стрес - це поїздка в кіно. З традиційних причин одним із обов'язкових умов такого проведення часу є жування попкорну. У послідовному порядку спочатку з'являються заголовки, а потім титри на темному екрані; деякі люди затишно влаштувалися в м'яких кріслах і захоплено очікують новий фільм.
На краю світу. 10 фактів про Нову Зеландію
Максимум, що знає пересічна людина про Нову Зеландію, це те, що вона міститься десь «поруч» з Австралією і Пітер Джексон знімав там свої екранізації Толкієна. Outlook заповнює географічні та культурні прогалини і з радістю ділиться незвичайними фактами про цю дивовижну країну.
Гетто світу: китайський розмах у Сан-Франциско
Ми продовжуємо серію матеріалів про національні гетто. Сьогодні OUTLOOK розповість про найбільший етнічний анклав американського міста Сан-Франциско – про місцевий Чайна-таун, або Китайський квартал, якому, гарантуємо, є чим вас здивувати!
Подивися на це небо. Найкращі планетарії світу
Добре це чи ні, та подорожі до далеких планет і зірок поки що залишаються тільки на сторінках наукової фантастики та у фільмах голлівудського кінопрому. Хоча можливість космічного туризму підібралася впритул, все ж до Юпітера і Сатурна ще ой як не близько.
Чайні імперії світу
Мало хто з нас, заварюючи собі улюблену кружечку чаю, замислюється, а звідки до нашої кухні дістався саме цей напій? Звісно, стереотипно ми знаємо, що, мабуть, із Індії чи Китаю, але насправді – не факт. У світі близько 30-ти країн серйозно займаються саме чаєм, і всередині цього співтовариства вимальовується дуже чітка ієрархія, котру очолює так звана «Велика чайна сімка».
Незвичайні шкільні уроки різних країн світу
На честь сьогоднішнього свята - Дня знань ми вирішили розповісти Вам, які незвичайні предмети належить освоїти учням у різних країнах світу! Гризти граніт науки, осягаючи основи алгебри і геометрії, або запам’ятовувати роки правління монархів, гортаючи підручники з історії, – буденна справа для школярів.
Водні ворота. Вражаючі порти світу
Аеропорти, залізничні вокзали, автобусні станції практично завжди створюються «за примхою Людини». А ось порти і гавані – це вже спільна творчість homo sapiens і природи. Outlook пропонує вашій увазі найгарніші та найоригінальніші з них.
Леніну й не снилося... Вражаючі мавзолеї
Великі й не дуже світу цього змушують голосно говорити про себе не тільки за життя, але й після смерті. А як, власне, можна промовчати, дивлячись на помпезну усипальню того чи іншого діяча, навіть не беручи до уваги єгипетські піраміди. Outlook переконався в тому, що мавзолей Володимира Ілліча на Красній площі – досить скромний притулок на відміну від...
Посидимо? Частина друга
Не так давно ми вже писали про незвичайні лавочки, які можна побачити на вулицях різних міст. В один матеріал не вдалося «вмістити» всі об’єкти, які нам сподобалися, тому сьогодні – друга частина огляду. Почнемо із французького дизайнера Пабло Рейносо. Уже кілька років він подорожує країнами і залишає за собою «сліди». Ми вибрали дві найцікавіші його роботи.
Амазонки з племені мосо: Заповідник фемінізму в затінку Гімалаїв
Автори антиутопій пророкують сотні бід людям майбутнього, яким знову і знову забороняють грати весілля, та, схоже, не все так страшно. У китайській провінції Юньнань, коло самісінького підніжжя Гімалаїв, живе матріархальне плем'я мосо, якому поняття шлюбу зовсім не знайоме.
Перегоріла? Не біда!
Зазвичай, коли лампочки в наших квартирах перегорають, ми, не замислюючись, викидаємо їх у смітник: яка від них тепер користь? Однак трішки фантазії – і руки «з потрібного місця» творять дива. Якщо у вас є дитина, то перегорілий освітлювальний прилад може перетворитися на чудову іграшку, зроблену своїми руками...
Посидимо?
Гуляючи київською Пейзажною алеєю, завжди помічаєш дивовижні лавки, створені українськими майстрами. Моя улюблена – з пледом і подушкою, адже вона здається затишною навіть у негоду. Сидячи на ній, я згадав картину з дитинства: бабусі виносять з дому довгу дошку, кладуть її одним кінцем на пеньок, іншим – на перила під’їзду, і виходить лавочка. Чим не дизайнерське диво?
Озера, що змінюють уявлення про силу природи
Коли згадуєш слово «озеро», в голові з’являється перший-ліпший образ тихої затишної водойми, яку з усіх боків обіймають порослі травою береги. OUTLOOK зробив добірку найбільш вражаючих озер, котрі змінять ваше уявлення про це творіння природи. Кожному з них є чим дивувати, хай то нетиповий колір води чи лячна здатність умертвляти живі організми.
Біле золото Піднебесної. Китайський фарфор
Цивілізація Стародавнього Китаю однією з перших відкрила для себе кераміку. Встановлено, що вже в II тис. до н.е. температура випалу гончарних виробів, знайдених в долині Хуанхе, наближалася до 1200 ° С. На думку ряду дослідників, винахід порцеляни було продиктовано прагненням знайти заміну нефриту та жадеїту.
Життя на воді: 7 маловідомих конкурентів Венеції
Коли ми чуємо вираз «місто на воді», одразу на думку спадає Венеція, чи не так? Неквапливі гондоли, вузенькі вулички по обидва боки, ніжне світло сонця, що заходить, і старовинна архітектура створюють той п’янкий романтичний коктейль, котрий приваблює туристів з усього світу.
Закрыть
Outlook facebook page