В світі набуває популярності шлефмоб IceBucketChallenge
Мета IceBucketChallenge підвищити обізнаність населення планети про захворювання центральної нервової системи під назвою бічний аміотрофічний склероз (ALS).
Суть флешмоба вилити на себе відро крижаної води і кинути клич трьом знайомим зробити теж саме. Якщо названі люди не обіллються крижаною водою протягом 24 годин, то, за умовами акції вони зобов'язані пожертвувати 100 доларів на користь фонду ALS Association, який організував флешмоб.
В #IceBucketChallenge вже взяли участь Білл Гейтс, Марк Цукерберг, Стівен Спілберг, Мікі Рурк, Леді Гага, Брітні Спірс, Джастін Тімберлейк, а також генеральний директор Apple Тім Кук, співзасновники Google Сергій Брін і Ларрі Пейдж, гендиректор Tesla Motors і Space X Елон Маск, колишній гендиректор Microsoft Стів Балмер, гендиректор Amazon Джефф Безос, операційний директор Facebook Шеріл Сендберг і інші успішні бізнесмени.