30 тис людей привітали француза з синдромом Дауна з днем народження
Люсьєн і Жаклін Парису з Франції розмістили в соцмережі Facebook звернення до своїх друзів з проханням витратити кілька хвилин і написати вітальну листівку їх синові Мануелю, який дуже любить отримувати справжні, паперові листівки.
У друзях у літньої пари всього-то 70 чоловік, так що ніхто не припускав, що цей заклик перепис 110 тисяч разів, а Мануель отримає понад 30 тисяч листівок і посилок з подарунками з різних країн світу. Цей вал викликав невеликий колапс місцевої поштової системи. Подарунки привозять адресату на вантажівках, ящики з листівками сім'я іменника прилаштовує на зберігання сусідам, бо вдома вже просто немає місця.
Жаклін Парису зі сльозами на очах зізналася французьким журналістам, що дуже зворушена такою увагою і щедрістю.
«Світ не такий байдужий, як здається», - сказав вона.
Дійсно, соціальні мережі починають грати все більшу роль в нашому житті. Якщо раніше, все обмежувалося спілкуванням з десятком друзів, то сьогодні будь-яке повідомлення може несподівано рознестися по всьому світу і викликати бурхливе обговорення. Ці можливості соцмереж вже давно використовують благодійні організації та волонтери. Отримуючи повідомлення від друга або знайомого з проханням допомогти, люди охочіше відгукуються на цей заклик, бо не боятися бути обдуреними.
Директор фонду «Справедлива допомога» Єлизавета Глінка переконана, що соціальні мережі - чудовий інструмент спілкування та оповіщення:
«Ми активно використовуємо можливості Facebook і Twitter в нашій роботі, - розповідає вона. - Ми пишемо про те, що нам потрібно в даний момент, і люди відгукуються. Приносять одяг, речі, ліки, переводять гроші. Люди хочуть допомагати і робити добро, але не завжди знають, як це зробити, куди йти. Повідомлення в соцмережах допомагають їм у цьому ».