Будва чи Бар, життя в етноселах чи на фешенебельних курортах? Посольство Чорногорії промотує туризм
Надзвичайний та Повноважний Посол Чорногорії в Україні Любомир Мішуровіч у привітальній промові зазначив, що такі робочі комунікації — не тільки можливість поділитися інформацією про потенціал його держави у сфері туризму, але й, під час b2b зустрічей, відкрити нові перспективні проекти для співпраці між основними гравцями цього ринку.
Учасниками презентації стали Національна туристична організація Чорногорії, Міністерство сталого розвитку та туризму Чорногорії, представники авіаперевізників, аеропортів та туристичні оператори.
Очільниця Національної туристичної організації Чорногорії Желка Радак Кукавічіч наголосила, що у Чорногорії є беззаперечний статус морського курорту, та країні є що запропонувати й в інших туристичних напрямах. Сьогодні Чорногорія — це і зимовий відпочинок з катаннями на лижах і еко-туризм. Організація намагається подовжити курортний сезон, щоб він тривав цілий рік, і це вже не просто амбітна мрія, це цілком виважена послідовна робота держави. Головним завданням НТО є формування привабливого іміджу країни та просування національного туристичного продукту.
Серед популярних напрямів для туристів є міста: Будва, Бар, Херцег-Нові, Котор, Подгоріца, Тіват. Желка Радак Кукавічіч зазначила: «Кількість туристів, які щороку відвідують Чорногорію втричі більша за населення країни. Українці надають перевагу літньому сезону. Станом на 2018 рік країна має 415 готельних комплексів». За словами очільниці НТО можна виділити наступні конкурентні переваги Чорногорії:
В рамках заходу також було здійснено презентації можливостей міст Бар та Будва. Спеціалісти з даного напряму звернули увагу на те, що сьогодні подорожні все більше цікавляться відвідування подій, на кшталт, фестивалю «Літо з зірками» у Барі, чи «Барський літопис» взимку, спогляданням національних парків, яких у Чорногорії — п'ять. Це парки: Біоградська гора, Дурмітор, Ловчен, Скадарське Озеро, Проклетіє.
Будва запропонує своїм гостям 20 піщаних пляжів, 6 місяців сезону для купання. За 2018 рік Будву відвідали 890 000 туристів. До речі, кількість українських мандрівників зросла, у порівнянні з 2017-м роком, на 18 відсотків. 32 000 наших співвітчизників провели свої відпустки саме в цьому місці.
У топі локацій, що мають найбільший попит для відвідин у Чорногорії, є також Светі Стефан – однойменний острів-готель. Рафтинг в гірських каньйонах, катання на конях, життя у етно селах – серед фаворитів у туристів з досвідом.
Дивіться фотогалерею з заходу: