Lacoste пожертвувала крокодилом заради порятунку тварин
02.03.2018

Французька компанія Lacoste випустила лімітовану серію футболок-поло спільно з некомерційною організацією Міжнародний союз охорони природи.
Компанія-виробник одягу і аксесуарів в спортивному стилі тимчасово прибрала свій незмінний з 1933 року логотип крокодила і замінила його на зображення 10 зникаючих видів тварин, в тому числі номаскус, бірманська покрівельна черепаха, каліфорнійський кондор, східний чорний чубатий гібон, саола, північний тонкотілий лемур, какапо, яванский носоріг і суматранський тигр.
Всього випущено тисячу сімсот сімдесят п'ять примірників поло. Кількість моделей з логотипом у вигляді того чи іншого тваринного відповідає чисельності, яка збереглася в світі його популяції.
Вартість одного поло складе 150 євро, виручка буде передана в Міжнародний союз охорони природи.
За матеріалами lenta.ru