Дитина з синдромом Дауна став обличчям бренду дитячого харчування
10.02.2018

Півторарічний хлопчик з синдромом Дауна став в цьому році обличчям американського бренду Gerber, що виробляє дитяче харчування.
Щорічно компанія Gerber проводить фотоконкурс серед малюків, щоб вибрати нове обличчя, яке буде представляти компанію цілий рік. Вперше в історії бренду на логотипі буде зображена дитина з особливостями.
Його фотографія буде використовуватися в цілях маркетингу і реклами цієї компанії.
Як заявили представники Gerber, Лукас був обраний з понад 140 тисяч претендентів, і його імідж може допомогти суспільству краще розуміти людей з відхиленнями і приймати їх до своїх лав.
Багато користувачів соцмереж, включаючи групи підтримки і родичів людей з синдромом Дауна, позитивно відреагували на новину про призначення Лукаса.
За матеріалами obozrevatel.com