RU  UK  EN
Статьи  >  Дізнайся  >  Усама Кафа: антикризова людина в кризові часи

Усама Кафа: антикризова людина в кризові часи

Сміливі і талановиті люди, котрі не бояться розвиватися і запускати нові напрямки свого бізнесу навіть у, здавалося б, несприятливі часи, безумовно, заслуговують на повагу. Один із таких героїв – відомий український ресторатор Усама Кафа, котрий заснував L’KAFA Group.

Зовсім недавно Усама отримав найпрестижніші нагороди «Людина року 2015» за версією «Ліга Кращих – Міжнародний економічний рейтинг». Вони стали заслуженим підсумком його 18-літньої діяльності на посту глави компанії, котру він сам заснував з нуля. Ми приєднуємося до привітань і розповідаємо про цю неординарну людину словами його колег – тих людей, котрі знають Усаму краще, ніж багато його родичів і друзів, оскільки робота поглинає практично весь його час.

HR директор – Ковальська Вікторія.

Наскільки Усама Кафа авторитарний в управлінні бізнесом чи навпаки – м’який і відкритий до діалогу?

Усама Кафа справжній лідер! Він завжди готовий до діалогу і надання допомоги, розуміє кожного співпрацівника.

Чи спілкується Усама з рядовими працівниками мережі? В інтерв’ю він каже, що всі клієнти, залишаючи свої скарги на гарячий номер, за допомогою пересилки потрапляють на нього. Чи є у співпрацівників такий зв'язок з президентом кампанії?

Ресторанний бізнес – це передусім люди, і без прямої комунікації і повного занурення працювати у цій сфері – подібно до смерті. Звичайно, не можна сказати, що він подовгу може напряму спілкуватися з кожним – надто велика команда у нас. Усама Кафа знаходить у себе сили й енергію підтримувати стосунки з кожним. Від достатньо відкритий і завжди готовий вислухати. У співпрацівників є доступ до президента холдингу, навіть через той же Фейсбук. Що стосується відгуків і гарячої лінії – так весь топ-менеджмент і особисто Кафа Усама отримують всі скарги і зауваження.

Яким чином Усама мотивує підлеглих? Який у нього стиль керівництва?

Усама Кафа – людина з невичерпною енергію й оптимізмом, поруч з яким хочеться йти і байдуже куди. Для мене головна мотивація – це працювати поруч з такою людиною, як Усама, він заряджає своїми ідеями і постійним розвитком як внутрішнім, так і зовнішнім!

Комерційний департамент – Зварич Тетяна.

Ви пам’ятаєте своє знайомство з Усамою Кафою? Яке було ваше перше враження від нього як від людини, як від професіонала?

Перше враження у більшості випадків – найбільш правильне. І воно мене не підвело. Я прийшла за оголошенням на роботу бухгалтером. Це був далекий сьогодні 2004 рік. Там мене чекала дуже приємна зустріч із власником – Усамою Кафою. Я цей день пам’ятаю, ніби вчора. Перше, на що я звернула увагу – це такі риси, як вихованість, простота у спілкуванні, людяність. Головна чеснота, котру я побачила в цій людині, і в котрій ні разу не довелося сумніватися – це порядність.

Я вдячна за всю школу, котру пройшла в LkafaGroup, адже тут я навчилася тому, чому нас не вчать ні в яких інститутах – комунікабельності, гнучкості, сміливості, масштабному мисленню. Що ж до професійних якостей Усами Кафи, перше, що мене вразило, це те, що він у свої молоді роки мав таке бачення ситуації, приділяв багато часу розстановці пріоритетів і спілкуванню з персоналом. Він дуже акуратний у всіх справах, часто бачить те, що інші не помічають. Має аналітичний склад розуму і володіє добре розвиненою інтуїцією.

Усама володіє діловою хваткою, тобто вмінням бачити вигоду там, де її не бачать інші. Але це не все. Це вміння поєднується з моментальним переходом до дій для здобуття цієї вигоди. Безліч розумних людей бачать можливості, але не наважуються їх реалізувати. І є безліч рішучих людей, котрі не бачать, куди слід докласти зусиль.

Який головний принцип роботи Усами і всієї мережі у бізнес-плануванні?

Усама як справжній професіонал своєї справи дотримується певних стандартів у роботі. Системний підхід до менеджменту підприємства: планування; організація; мотивація; контроль, максимальне залучення персоналу підприємства, організація взаємовигідних стосунків з постачальниками і партнерами, маркетингові дослідження ринку.

Управління – це нелегкий процес! Завжди слід мати стратегію, в яку будуть включені всі витрати, починаючи з найпростіших і закінчуючи розподілом прибутку. Необхідно мати бізнес-план. Не маючи плану дій, займатися справою дуже ризиковано. У ресторанному бізнесі слід знати все до дрібниць, а саме:кількість потенційних клієнтів, середню вартість покупок клієнтів, частоту покупок одного й того ж постійного покупця, норми прибутку від продажу конкретного товару і так далі. Із усіх цих деталей треба бачити загальну картину.

Наша сфера відрізняється від решти видів бізнесу. Це підприємство, котре поєднує в собі мистецтво і традиції, механізми діяльності і досвід маркетологів, філософію обслуговування. Також важливу роль відіграють не лише гроші, але й ідеї. Ті з них, котрі у подальшому після втілення в життя стануть приносити прибуток.

У чому секрет успіху Вашої компанії, котра одна з небагатьох у період кризи старається розвивати мережу?

Усама Кафа старається говорити про нові ідеї, втілювати в життя нові бізнес-проекти, а не говорити про проблеми. Проблеми завжди були і будуть, це нормально. Хоча й тут наш керівник навчає нас ставитися до проблем філософськи. Завжди твердить: «Проблем не існує, а є ситуації, котрі завжди можна вирішити».

Прийнято вважати, що легше заробити, ніж зберегти. Економія зараз актуальна як ніколи. Справді, доводиться переглядати й оптимізувати витратну частину. Ось реалії бізнесу. Кризові часи – це ще до всього зміни, нові можливості. Усама завжди шукає нові підходи в роботі, плануванні, адаптується до змін. Те, що ця стратегія правильна, доводить місце на ринку нашої компанії.

Девіз нашої компанії: «Завжди, щодня, щохвилини прагнути до перемоги!» У кожної людини завжди є вибір: перемогти чи програти в тій чи іншій ситуації. Ми намагаємося у будь-якій ситуації бачити тільки хороші й позитивні моменти. Адже люди тягнуться до позитивних людей, до оптимістів, а не до ниючих песимістів!

Чи плануєте ви крупні інвестиції найближчим часом, і яким може бути подальше розширення мережі?

Так, звісно, плани є завжди. Насамперед ці інвестиції будуть спрямовані в економіку України. Є ще багато цікавих ідей, котрі будуть представлені нашим клієнтам, відвідувачам і гостям. У нашого керівника є дуже багато ідей, спрямованих не лише на бізнес, але й на соціальну сферу, благодійність.

До того ж наш керівник часто буває у відрядженнях по різних країнах. Робота з франшизи передбачає передачу торгової марки у користування, тому для нас не існує географічних меж. При цьому Усама Кафа – український бізнесмен, створив бізнес в Україні, зробив в економіку країни величезний внесок і буде це робити і у подальшому. Усі податки з доходів, отримані у майбутньому від передачі ТМ по франчайзингу у ближнє і дальнє зарубіжжя, передбачають плату податків в Україні, оскільки Усама громадянин України.

У зв’язку з тим, що ваш директор отримав почесну премію «Людина року», що ви хочете йому сказати і побажати?

Цей успіх прийшов не за один рік. Протягом 18 років діяльності компанія L’KAFA GROUP брала активну участь у побудові ресторанного господарства України.

Перемога в номінації «Людина року – 2015» «Лідер ресторанного бізнесу року» показала, що сам Усама Кафа зумів досягнути продуктивності й ефективності у бізнесі. Це ще раз доводить, що грамотно розроблена концепція і послідовне комплексне впровадження гарантують успіх. Бажаю Усамі Кафі бути завжди такою ж Людиною з великої літери, якою він є. Побажати хочу успіху і процвітання в роботі і в житті!

Директор м’ясного цеху – Ордуханова Ірина.

Як це – бути частиною команди Усами?

Велика частина мого життя – це робота, котра задовольняє всі мої прагнення й амбіції. Я працюю в компанії вже 12 років і можу впевнено сказати, що більшою мірою – це вже одна сім’я. Прийшла в компанію помічником кухаря і пройшла всі сходинки підготовки до позиції кухаря, потім шеф-кухар, потім до позиції директора виробництва. Ми робимо все можливе для зростання компанії, а Кафа Усама робить все можливе для зростання співробітників. Ми один великий механізм.

Які цілі ви ставили перед собою, створюючи окреме м’ясне виробництво? Чи є у вас спеціальні вимоги до технологій м’ясного виробництва?

Насамперед це конкурентна якість і екологічно чистий продукт. Що стосується додаткових чеснот – це логістика, централізоване управління якістю, контроль санітарно-гігієнічних і технологічних вимог.

Назвіть три найголовніші риси Усами як ресторатора?

Це людина з дуже тонкою інтуїцією, з великою енергією і правильними цілями. Він як ніхто розуміє, що потрібно українському ринку. Він вміє адаптуватися до будь-яких умов. Я думаю, що до цього значною мірою призвів 20-річний досвід.

Чим ваше виробництво й асортимент відрізняються від конкурентів?

Конкуренти купують продукти найчастіше у виробників, а ми купуємо сировину і виготовляємо все самі, контролюємо всі процеси аж до подачі на стіл гостя. У цьому велика перевага централізованої роботи. Ми впевнені в якості продукту і намагаємося давати тільки найкращі якість і найкращий сервіс.

У зв’язку з тим, що ваш директор отримав почесну премію «Людина року», що ви хочете йому сказати і побажати?

Хочу побажати йому тільки миру, подальшого розвитку і хорошої команди. Ми на правильному шляху!

Директор з розвитку кондитерської PUDRA L’KAFA SWEETS Кудрявцева Вікторія.

Як в Усами Кафи з’явилася ідея створити новий напрямок у холдингу?

Наша компанія підійшла до створення напрямку «Власна Кондитерська» невипадково, на даному етапі розвитку холдингу для нас дуже важливо не тільки утримувати свій рівень і вдосконалюватися з кожним днем. Настав час для розвитку «солодкого напрямку». Переді мною було поставлено чітке завдання – створення гідної кондитерської в нашому холдингу, котра має поєднувати в собі сучасні тенденції, найвищу якість продукції, натуральність і корисність.

Чи брав участь Усама як менеджер, котрий прагне слідкувати за всіма віхами розвитку мережі, в розробці меню кондитерської?

У цьому плані нам дуже поталанило, тому що Усама володіє унікальним естетичним смаком – бере участь у дегустації, у створенні асортиментного ряду десертів, варіантів подачі, оформлення. Ми разом відслідковуємо західні тренди і відвідуємо головні світові виставки з кондитерських виробів.

З мого боку було дуже важливо відчути очікування наших клієнтів і повністю задовольнити смаки найвибагливіших гурманів, враховуючи ціноутворення, маркетинг, логістику і сучасні підходи у виробництві кондитерських виробів.

Якщо говорити про меню кондитерської, то в ньому домінують більше європейські десерти чи все ж східні?

Зараз у нас в кондитерській працює команда професіоналів з виробництва східних солодощів, з кожним днем ми збільшуємо асортимент у цьому сегменті. Я можу напевно сказати, що найближчим часом наші східні солодощі стануть одними з найкращих у Києві, оскільки ми витримуємо на всі 100% технології приготування і головне, що їх готують майстри, у котрих Схід у крові!

Що стосується європейських десертів, то наш шеф-кондитер закінчив кондитерську школу у Франції – це було головним критерієм при відборі кандидатів на вакансію. Я з певністю називаю нашу кондитерську"PUDRA" international: ми поєднуємо в себе найкращі європейські і східні тенденції.

У зв’язку з тим, що власник мережі отримав почесну премію «Людина року», що ви хочете йому сказати і побажати?

На мій погляд, для Усами Кафи премія – це новий старт, нові ідеї і розвиток! Хочу побажати йому вселенського здоров’я і довголіття! Усама поєднує в собі глибоку мудрість і бізнес-чутливість! І, звичайно, пообіцяти йому наступного року в номінації «Найкраща кондитерська – вибір року» перемогти з кондитерською "PUDRA"!

Вам это будет интересно:
Перфекціонізм – справа ювелірна
Сумні очі старого за вікном уважно стежили за революційною пожежею, яка охопила Петроград. Вогонь поширився на справу всього його життя – гордовита чотириповерхова будівля задихалася від крикливих комісарів і матросів, присутність яких здавалась грубим жартом після попередніх відвідувачів.
Мистецтво Патрика Кабрала: папір як символ крихкості світу
Незалежний художник родом із Філіппін Патрик Кабрал завойовує світ своїми незвичними арт-роботами. Його творіння – це новаторство, що поєднує в собі вікові традиціїкаліграфії й суперсучасні 3D-технології. Його мистецтво - спосіб змінити світ на краще як за допомогою естетики, так і шляхом виконання соціальної місії.
Не вежею єдиною. ТОП кращих творінь Густава Ейфеля
Кажуть, Гі де Мопассан ненавидів Ейфелеву вежу. Знаменитий письменник вважав, що вона спотворює Париж і не приносить місту ніякої користі. Проте його частенько можна було зустріти в затишному кафе на вершині конструкції. У таких випадках автор «Любого друга» говорив, що «тільки тут клята вежа не трапляється йому на очі...»
Історія бренду: Жан Пату
Йому вдалося вловити зухвалий дух початку двадцятого століття і передати ідеали епохи в модних новаціях. Радість, швидкість і легкість – якщо емоції допомагають продавати, то враження, пов'язані з брендом Жана Пату, будуть саме такими.
Прийшов, побачив, збудував. Шедеври Джованні Лоренцо Берніні
Буває, подивишся на листівку із зображенням міста й одразу розумієш, що на ній Київ, Париж, Рим або рідне селище. І це зовсім не заслуга твоєї вчительки географії, а непосильна праця майстрів, руками яких створювалися знайомі всім шедеври архітектури. Сьогодні ми згадуємо італійського підкорювача мармуру Лоренцо Берніні.
Пальчики оближеш: Що на вас чекає за кулісами найкращих кухонь світу
Давайте пригадаємо найбільш незвичну страву, котру вам випало скуштувати? Що це буде за їжа, вам вирішувати. Небагато екзотики; ті самі комахи, котрих ми слабо можемо уявити як інгредієнт; дивний напій із гіркуватим присмаком; несподіване поєднання гіркого і кислого… у кожного є свій незабутній досвід щодо цього.
Пабло Пікассо: Поет для своєї епохи
Про Пікассо як про самобутнього художника, графіка та скульптора нам так чи інакше відомо все або майже все, тоді як інші його іпостасі опинилися на другому плані. Ілля Еренбург одного разу дуже коротко описав відносини Пабло Пікассо зі своєю епохою: «ХХ століття знайшло в ньому власного експерта-динаміта, філософа та поета».
25-та сходинка тріумфу чекає переможців!
Організатори програми «Людина року» передають вітання партнерам, лауреатам, поважним гостям, а також режисерсько-постановочній групі, підрядникам, виконавцям та багатьом іншим помічникам. Вони висловлюють щирі сподівання, що скоро матимуть змогу спілкуватись та обмінюватись творчою наснагою та енергетикою...
Великі криві Фріденсрайха Гундертвассера
Він вигадав своє ім’я, щоб не бути схожим ні на кого іншого. Бунт його індивідуальності став основою для величезної творчої спадщини, а архітектура – продемонструвала можливість поєднувати екологічність і сучасні технології.
Точка на карті: музей Ілани Гур
Складання маршрутів для сучасних туристів вже давно виходять за межі класичного розуміння поїздок за кордон. Мандрівники сьогодні є настільки вибагливими, що стандартний набір — історичні місця та крамниці з сувенірами скоро турагенціям пропонувати буде нікому, адже попит зростає не на традиційні екскурсії, а на отримання емоцій.
Знай наших: Анатолій Кокуш
Кіно – либонь, найбільш «технічний» вид мистецтва, котрий придумало людство. Скільки б таланту, фантазії і енергії не було у творців будь-якого фільму, практично всі стадії виробництва так чи інакше спираються на техніку, без якої ідеї так і залишаться всього лиш ідеями.
Знай наших: Серж Лифар
Знаменитий француз українського походження в дитинстві був блакитнооким мрійником. Згодом усі його жадання стали реальністю. Хай би чого він прагнув, усе давалося легко, немов удача назавше зробила його своїм улюбленцем. Спів у хорі, артистичний талант і, нарешті, балет. Серж Лифар не тільки підкорив світові сцени та здобув заслужену славу. Він відродив французький балет як такий і ввів поняття, котрі стали основою неокласицизму.
На валізах: Олег Борщевський
Олег Борщевський – відомий режисер, сценарист і кліпмейкер. З-поміж його робіт – кліпи для «Потапа і Насті», гурту «НеАнгели». «Бумбокс», NIKITA, Тоні Матвієнко і багатьох інших. У милій бесіді він згадав найбільш цікаві місця на карті світу, в котрих побував, поміркував про таїнства подорожей і розповів про особисті розчарування.
ЕКСКЛЮЗИВНЕ ІНТЕРВ'Ю: Пітер Хьоґ: «Немає ніякого дна, є тільки вічне падіння»
Пітер Хьоґ – данський письменник, філософ-лірик. Його називають відлюдником, адже на світських заходах він з'являється вкрай рідко, щоб представити нову книгу. Через усамітнений спосіб життя образ Пітера Хьоґа оповитий легендами. В інтерв'ю OUTLOOK Пітер Хьоґ розповів про те, як пише нові твори, що ховається за його аскетизмом, і поділився уявленнями про світ і людину.
Таємниці Пабло Пікассо будуть розкриті
Почавши цю весну з низки гучних прем'єр, ВОЛЯ продовжує дивувати своїх абонентів. Цього разу компанія-провайдер представила своїм абонентам прем’єру другого сезону серіалу «Геній» від каналу National Geographic.
ЕКСКЛЮЗИВНЕ ІНТЕРВ’Ю з режисером Дороном Пазом
OUTLOOK вдалося поспілкуватися з ізраїльським режисером Дороном Пазом, котрий представив у Києві свою нову роботу «Єрусалим». Про спосіб пошуку натхнення через заголовки в журнальних статтях, перспективу кінематографу загалом і про причини вельми стриманого ставлення до критиків читайте далі у матеріалі!
Знай наших: Сергій Полунін
26 жовтня відбудеться довгоочікувана прем`єра документально-біографічної картини «Танцюрист» про ціну успіху, яку заплатив артист балету Сергій Полунін. Херсонець за походженням, волею випадку потрапляє до Королівського театру в Лондоні, де здобуває неймовірний успіх, а потім зникає з поля зору, щоб згодом завоювати ще більше любові глядачів. Сьогодні OUTLOOK продовжує серію матеріалів про успішних українців.
Керований хаос: архітектор Заха Хадід
В англійській мові є чудовий неологізм, синонім успішності – «селфмейдмен», котрий можна перекласти як «людина, що зробила себе». Саме такою людиною, безумовно, є знаменитий архітектор Заха Хадід. Ми розкажемо про її непростий життєвий і творчий шлях її ж словами.
Шведський відлюдник Інгмар Бергман
14 липня 1918 року у шведському місті Упсала народився чоловік, який зняв понад 50 картин і поставив кількадесят вистав, що підняли планку у мистецтві на недосяжний рівень. Навіть сьогодні, переглядаючи шедеври Бергмана, створені ще півстоліття тому, розумієш, що вони нічого не втратили з часом – скоріше навпаки.
Історія бренду: Davidoff
Він заробив свої перші песо, танцюючи танго і чарльстон. Трудився зварювальником у Буенос-Айресі та не гребував будь-якою працею, щоб зібрати свій стартовий капітал. Фанатичний трудоголік, який увесь час намагався виглядати снобом. Усміхнений з клієнтами та неймовірно вимогливий до колег. Читайте в OUTLOOK у день народження Зіно Давидоффа про те, як обдарований скрипаль з українським корінням домігся для свого бренду без перебільшень королівських аудієнцій.
Закрыть
Outlook facebook page