RU  UK  EN
Статті  >  Відвідай  >  Між берегів

Між берегів

Автор: 15.03.2019 | цікавинки, рейтинг
Як показує практика, навіть найутилітарніші речі можна зробити предметом мистецтва. Якщо проявити фантазію і «не рубати» творчість, все стає незвичайним. Наприклад, мости. За логікою основне призначення таких конструкцій – з’єднати два береги, тому головне в них – безпека. Однак іноді люди керуються іншими критеріями.

До речі, найбільше мостів не в Пітері і навіть не у Венеції. На першому місці за кількістю «переправ» – німецький Гамбург, їх там близько двох з половиною тисяч. Минулої зими я провів у цьому місті майже тиждень і, катаючись на велосипеді, збився з рахунку. Хоча, мабуть, не перетнув і десятої частини тамтешнього багатства.

Взагалі, німці люблять і вміють робити мости. Взяти, приміром, знамените Магдебурзьке водне перехрестя. По цьому чуду не тільки ходять люди, а й пропливають кораблі, адже крім асфальту там є і водна гладь. Параметри споруди вражають: довжина – 918, ширина – 42, а висота над Ельбою – 90 метрів. Проект задумали ще до початку Другої світової війни, але основна його частина була побудована вже після падіння Берлінської стіни. Вартість унікальної конструкції близько 80 мільйонів євро.Фото overflightstock.com

У сусідніх Нідерландах кількість каналів, маленьких і не дуже, теж дозволяє експериментувати місцевим архітекторам. Одна з найвідоміших споруд – «Міст Мойсея». Голландці створили геніальний об’єкт зі спеціальної деревини, стійкої до вологи. Пішохідний настил знаходиться нижче рівня води, його видно лише на близькій відстані. Міст прославився вже далеко за межами Голландії, він багато разів брав участь і перемагав у різних конкурсах.Фото discover.rbcroyalbank.com

«В нікуди» можна поїхати не тільки по трасі з відомого фільму, а й по норвезькому мосту. Місцеві автолюбителі називають його «п’яним», адже споруда змінює свій напрямок залежно від кута зору. Здалеку взагалі здається, що перед вами трамплін. Насправді, Сторсесундетський міст з’єднує острів Аверой з материком. З’явившись у 1989 році, переправа замінила пором, який ходив лише в певний час. До речі, перші 10 років проїзд був платним, та потім норвезька влада зглянулася над пасажирами.Фото reddit.com

Тим часом в Азії шукають нові підходи не тільки до самої конструкції, але й до того, з чого вона складається. Тамтешні мости часто виготовляють з незвичних екологічно чистих матеріалів. Гарним прикладом можуть стати жителі одного індійського селища, які займаються тим, що... «вирощують» мости. Ще пару століть тому селяни почали певним чином направляти коріння дерев. За ці роки було створено кілька споруд загальною довжиною понад 3 кілометри. Така переправа вийшла досить міцною: вона витримує до 50 осіб і стійка до повеней і злив.

Дивіться також: Інфраструктура по-китайськи: неймовірний міст, що єднає Макао і Гонконг

У Непалі одним із головних туристичних об’єктів є міст біля села Гаса. І нехай виглядає він не дуже надійно, його міцність перевірена роками. Для місцевих жителів ця конструкція – єдиний «вихід у світ» і зв’язок із цивілізацією. Якщо ви раптом опинитеся поблизу і треба буде перейти на інший бік, не хвилюйтеся, по мосту щодня ходять десятки тварин. Інцидентів ще не було і, сподіваємося, не буде.

Оскільки ми вже заговорили про тварин, не можна не згадати про спеціальний міст у Канаді. Конструкція, розташована на трасі неподалік від Національного парку Банф, створена саме для братів наших менших, щоб вони не гинули під колесами автомобілів. Перші подібні переправи почали з’являтися ще в 50-х роках минулого століття у Франції. Сьогодні їх активно будують у багатьох країнах.Фото telegraph.co

В Англії основною мостовою пам’яткою вважається «Міст для мавп». Він практично невагомо ширяє над ставком у Таттон-парку. Людям користуватися даною конструкцією не можна, адже це арт-об’єкт, про що свідчить табличка біля переправи. Але це не позбавляє задум оригінальності, і, можливо, з часом такими мостами їздитимуть навіть машини.Фото dezeen.com

Ну а якщо вас дуже вже приваблює висота і відчуття польоту приносить радість, треба їхати до Франції, на знаменитий Віадук Мійо. Висота споруди – близько 340 метрів. За цим показником мосту програє навіть головний туристичний об’єкт країни – Ейфелева вежа. Ті, хто там побував, кажуть, що будь-який драндулет на ньому перетворюється на літальний апарат і здається, ніби летиш. А чом би й ні, адже хмари – під вами.Фото fosterandpartners.com

Головне фото wsllpaper.com

Вам це буде цікаво:
БагатоМЕТРОва краса
Жителі великих міст чи не щодня користуються метрополітеном. На жаль, у стрімкому ритмі сучасного життя мало хто може дозволити собі насолоджуватись дизайном підземок. OUTLOOK не навчився зупиняти час, однак ми змогли підібрати для вас п'ятнадцять найдивовижніших станцій з усього світу.
Леніну й не снилося... Вражаючі мавзолеї
Великі й не дуже світу цього змушують голосно говорити про себе не тільки за життя, але й після смерті. А як, власне, можна промовчати, дивлячись на помпезну усипальню того чи іншого діяча, навіть не беручи до уваги єгипетські піраміди. Outlook переконався в тому, що мавзолей Володимира Ілліча на Красній площі – досить скромний притулок на відміну від...
Посидимо? Частина друга
Не так давно ми вже писали про незвичайні лавочки, які можна побачити на вулицях різних міст. В один матеріал не вдалося «вмістити» всі об’єкти, які нам сподобалися, тому сьогодні – друга частина огляду. Почнемо із французького дизайнера Пабло Рейносо. Уже кілька років він подорожує країнами і залишає за собою «сліди». Ми вибрали дві найцікавіші його роботи.
Перегоріла? Не біда!
Зазвичай, коли лампочки в наших квартирах перегорають, ми, не замислюючись, викидаємо їх у смітник: яка від них тепер користь? Однак трішки фантазії – і руки «з потрібного місця» творять дива. Якщо у вас є дитина, то перегорілий освітлювальний прилад може перетворитися на чудову іграшку, зроблену своїми руками...
Посидимо?
Гуляючи київською Пейзажною алеєю, завжди помічаєш дивовижні лавки, створені українськими майстрами. Моя улюблена – з пледом і подушкою, адже вона здається затишною навіть у негоду. Сидячи на ній, я згадав картину з дитинства: бабусі виносять з дому довгу дошку, кладуть її одним кінцем на пеньок, іншим – на перила під’їзду, і виходить лавочка. Чим не дизайнерське диво?
Інфраструктура по-китайськи: неймовірний міст, що єднає Макао і Гонконг
Коли скептики кажуть, що все «най-най» уже збудоване людством, і кивають на різноманітні і справді видатні витвори інженерної думки, вони найчастіше погано поінформовані і навряд чи дивляться далі за розвинені західні країни. А тим часом, приміром, у Китаї держава піднімає просто нечувані інфраструктурні проекти.
Ваш сніданок, сер! Або як починають свій день у різних країнах світу
Маленький тост, шматочок сиру і ковток міцної кави. «Це вам не шведський стіл!» – обурено пробурчить офіціант, дивлячись на незадоволене обличчя туриста. Щедрій українській душі не збагнути, як таким можуть наїстись місцеві. Тому перед подорожжю до нової країни варто знати точно, де звечора приготувати собі бутерброди...
Міські стежки. Найвужчі і найширші вулиці світу
Понад половину населення планети живе в містах, пронизаних безліччю вулиць – довгих і коротких, широких та вузьких, гарних і не дуже. Критеріїв тут немає, комусь нетрі Ріо миліші за бродвейські авеню. Ми не беремося стверджувати, що краще чи гірше, а просто зосередимось на показниках.
Встигнути подумати про все: топ-5 затяжних рейсів
Талони на посадку й закордонний паспорт приємно гріють вам руку, а багаж уже давно перетворено чиїмись вправними руками на пам'ятник з поліетилену. За прикрою випадковістю саме в цьому целофановому полоні можуть залишитися журнали, книжки і кросворди, що ви їх припасли на випадок хронічного нападу нудьги під час перельоту.
Глибокі музеї
Ще кілька століть тому морський транспорт був не просто найпопулярнішим, але й часом єдиним способом дістатися з точки А в точку Б. Однак, як відомо, форс-мажори трапляються на будь-яких дорогах, навіть водних, і за історію людства безліч кораблів так і не пристало до берега. Проте відносна «збережність» дозволяє затонулим суднам знайти друге життя, перетворившись на музеї.
У мандри по-своєму. Транспорт для подорожей
OUTLOOK не може уявити життя без подорожей. Але квитки, розклади, черги, повільність – усе це може неабияк зіпсувати мандрівку. Тому як добре мати біля дому чи в гаражі транспорт, який дозволить побачити і пережити щось нове, забувши про проблеми.
"Усе включено" і навіть більше: незвичайний готельний сервіс
Готелі, що надають аll inclusive для собак. Пансіон, у якому заколисують казками дорослих, або унікальне місце, де не шанують працю, а заохочують лінь. Це не сон і не паралельна реальність, а хитро продуманий готельний сервіс...
Як незвично провести час у Копенгагені: Христианія – оплот свободи
Усі ми так чи інакше прагнемо свободи – особистої чи національної, матеріальної чи духовної. Дивне поселення Христианія в центрі датської столиці – одна із спроб досягти повної свободи від законів матеріального світу.
Оце так сервіс! Японське таксі
Найперше, з чим має розібратися кожен турист, опинившись у новій країні – це із транспортною системою. Часто вона здається складною і заплутаною, і щоб збагнути її, потрібні тижні, а може, й місяці. Наша читачка Наталія Усенко побувала в Японії і ділиться своїми враженнями про найбільш комфортний і безпечний транспорт у світі.
На ходу. Вулична їжа в різних країнах світу
Досвідчені туристи вважають: найпевніший спосіб швидко пройнятися чужою культурою – скуштувати страви місцевої кухні. Щоб не розгубитися при виборі наїдків і заощадити дорогоцінний час для їжі духовної, Outlook радить вам найкращі місця вуличної гастрономії із семи точок земної кулі.
Кокні: глузлива британська говірка
Дивні прізвиська для предметів, знайомих кожному; відома нині форма ain't (замість am not), а також літера h, що пропадає в деяких словах – все це про британську говірку кокні, колоритний діалект, що шокує консервативних англійців саркастичністю й епатажем.
Швейцарія: банки, шоколад та армія
Ні для кого не секрет, що наш світ сповнений парадоксів. Outlook намагається в них розібратися, тому сьогодні ми розповімо про збройні сили найбільш мілітаризованої країни світу, яка при цьому вже понад два століття ні з ким не воює. Наш матеріал про армію Швейцарії.
Де «запалюють» зірки
Мало що може зрівнятися з яскравим зоряним небом під акомпанемент тиші. Саме про зірки OUTLOOK і розповість, а точніше про місця, де на них відкривається найкращий вид. У Європі дивитися на зірки радять не де-небудь , а... в Словенії. Справа в тому, що ця невелика країна – одна з найчистіших у світі, а отже, й атмосфера тут не настільки забруднена смогом.
Чумова пошта. Курйози доставки
Далекого вже 1920 року влада США ухвалила дивовижну постанову – заборону на… пересилання дітей у посилках. Мабуть, в XXI столітті це рішення виглядає дико, проте майже 100 років тому до нього поставилися з розумінням, а це значить, якісь дбайливі батьки все-таки відправляли своїх чад у бандеролях... Ми говоримо про курйози, котрі трапляються в роботі пошти.
Персональний казкар для туристів: потерти чи померти?
Плескати в долоні, терти статуї чи обходити предмети п'ять разів проти годинникової стрілки – чого тільки не роблять туристи, аби прискорити виконання заповітного бажання. Бодай раз пережити подібне доводилося кожному. За загальну суму монеток, кинутих у фонтани та водойми за все мандрівницьке життя, купити машину, може, і не вдасться, та на велосипед вистачило б точно. Здійснювати безглузді вчинки та викидати гроші на воду змушують місцеві перекази й туристичні гіди. Напевно, при влаштуванні на роботу головний критерій відбору – вміння вигадувати історії, котрі не поступаються за масштабом фантазії Шарля Перро та братів Грімм...
Закрити
Outlook facebook page